14-SİLÜET

10.6K 374 38
                                    

Sürpriizz. 🍷

Bugün bir bölüm daha yazıp atasım geldi. 😁

Tüm hızıyla devam edecek. Yazdıkça atacağım artık. Bölüm günü yapmak istemiyorum çünkü programım uymayabiliyor ya da yoğunluğum çok fazla olabiliyor. Bölüm günlerini kaldırdım o yüzden. Bu şekilde devam edecek.

Vee eğlenerek yazdığım bir bölüm daha. 😁

Bol yorum istiyorumm. Belki bir bölüm daha gelir bu sebeple kim bilir. Jshdjddjdjdhdjd

Keyifli okumalar.

|CRYSTAL CASTLES-TRANSGENDER|

(21.09.2022 - 20:00)

2022 - 20:00)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


★★★

İçine düştüğüm olayları artık takip edemiyordum. Zira şu an fazlasıyla meşguldum.

Nefes nefese saçından tuttuğum adamın suratına yumruğumu geçirdim. Gözleri geriye doğru kaydı. Saçındaki elimi gevşeterek adamı tiksinerek yere bıraktım.

Gözlerim yukarıda merdivenlerin başında duran adama takıldı. Elindeki telefonla sanki bütün hareketlerimizi çekiyordu. Gözlerim kısıldı. İlginçti.

Üzerime gelen adamı attığı yumruğu yakalayarak ters çevirip yere yapıştırdım. Ayağımı kaldırarak yüzüne sert bir tekme attım. Bayıldığını anlayınca bıraktım. Bütün bunları Cihangir abim öğretmişti. O yüzden böyle yerlere girip çıkmaktan cekinmezdim. Korkmazdım.

Gözlerim Sedef'i aradı.

Başta Sedef ile sırt sırta vermiştik. Ama kavga anında birbirimizden ayrılmıştık. Gözüm çemberin dışındaki Jilet denilen kel adama kaydı. Bana şaşkınlıkla bakıyordu. Benden bu performansı beklemediği gözlerinden anlaşılıyordu. Aynı zamanda gözlerinde bir pırıltı vardı.

Gözlerimi kıstım. Elimi ona doğru uzattım. Sonra yavaşça boğazıma götürdüm ve elimde bıçak varmışta boğazımı kesiyormuş gibi diğer tarafa hareket ettirdim.

Ne yaptığımı anlayınca sırıttı. Onu tehdit etmem onu eğlendiriyordu. Bakalım götünü tekmelediğimde de böyle gülecek miydi?

Odağımı ondan çekerek bana gelen adamı hissettim. Yumruklarımı kaldırarak gelecek olan hamleyi karşıladım. Adamlar çok fazlaydı. Bir anda ortadaki geniş alana dolmuşlardı.

Gözlerim Sedef'e takıldı. Onun kadar topuklu ayakkabısını çok amaçlı kullanan bir kız görmemiştim. Resmen kızın silahıydı. Uzun bacağıyla attığı tekme topuklu ayakkabı yüzünden daha acılı olmuştu sanırım. Adam yüzünü tutarak acıyla inledi.

Sedef topuklu ayakkabısına bulaşan kana üzgünce baktı.

Gözleri etrafta beni aradı. Üstüne gelen bir adamı tekme atarak durdurdu.

Baş Belası +18 || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin