Selam canlarımm.🍷
Nasılsınız bakalım. Umarım iyisinizdir. ♥️
Yoğun bir dönemden geçiyorum. O yüzden yorumlarınıza cevap veremedim. Ama beni çook mutlu ettiğinizi bilin. Öpüldünüz. 💋
Keyifli okumalar.
|CARYS-PRİNCESSES DON'T CRY|
(26.08.2022 - 20:00)
★★★Gece kulübünün olduğu cadde oldukça kalabalıktı. Ben Sedef'ten önce gelmiştim. O gelene kadar da cadde üzerindeki bir kafeye girmiştim. Burada olduğumu ileten bir mesaj atmıştım.
Önümdeki kahve bardağını dudaklarıma yaklaştırarak bir yudum aldım.
Gözüm camdan dışarı gelip geçen insanlara kaydı. Dalgınlıkla elimi yanağıma yasladım. O sırada kafenin kapısı açıldı. Dönüp baktığımda Sedef'in geldiğini gördüm. Güneş gözlüğü ve şapka takmıştı. Bu haline tuhaf tuhaf baktım. Elimi kaldırarak olduğum yeri gösterdim.
Sağa sola şüpheli gözlerle bakıp benim olduğum masaya doğru yürümeye başladı. Karşıma gelip sandalyesini çekerek oturdu. Kafasını eğip bana işaret verinde ben de eğildim.
"Nerede?"
"Kim nerede Sedef?"
"Seni takip eden ırz düşmanı." dedi fısıldayarak.
Bir an bu haline gülesim geldi. Hiç bozmayarak cevap verdim.
"Şu arka masada oturan adamı görüyor musun? İşte o."
Güneş gözlüğünü yarı yarıya aşağı indirerek arkasını döndü. Gözleri kısılarak arkasındaki boş masaya baktı. Onu kandırdığımı anlayınca bozularak önüne döndü. Bu haline arkama yaslanarak güldüm.
"Aşk olsun Peri'm ya."
"Akıllı arkadaşım beni takip edeni bulmuş olsam sence burada rahat rahat oturur muydum?"
"Oturmazdın doğru." Gözündeki güneş gözlüğünü ve şapkayı çıkarak masaya attı. Garsonu çağırarak kendisine kahve istedi. Bana dönerek direkt konuya girdi.
"Gece kulübünün görüntülerini nasıl izleyeceğiz? Böyle mekanları bilirsin izin vereceklerini sanmıyorum."
Söyledikleriyle dudaklarım şeytani bir şekilde kıvrıldı. Eren'i unutuyordu.
"Eren."
Tek bir isim vermemle heyecanla gözleri büyüdü.
"Tanrım! Sen çok fenasın."
Kıkırdayarak masada ki telefonumu elime aldım. Ereni son aramalardan bularak arama başlattım. İlk çalıştan sonra telefon açıldı.
"Peri kızı." diye açtı telefonu neşeyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası +18 || Yarı Texting
Ficción GeneralAyperi: Sen benimle dalga mı geçiyorsun? 0531***: Aksine çok ciddiyim. 0531***: Uslu olman gerekiyor. Sarhoş olduğunuzda en fazla ne yapabilirsiniz? ************ Dudakları dudaklarımın üzerinde, "Bedenin beni istiyor. Buna sen dahi engel olamıyorsun...