25-DÜŞMAN

4.5K 243 220
                                    

Selam canlarım. 🍷

Geldim, geldim.

Yoğunluğum arttı o yüzden fırsat bulamadım. Yeni bir sürece girmiştim. Günde 12 saat çalıştığım günler oldu ve bu yoğunlukta da sağlık durumum etkilendiği için buraya da giremedim malesef. Evet iki ay uzun bir süre ama tek bir kişi bile öldüm mü kaldım mı iyi miyim diye sormamış. Sadece kötü şeyler düşünmeye odaklı bir yapınız var. Bu da karşı tarafı demoralize ediyor. Bunu bir düşünün. Bir aksilik olmadığı müddetçe açıklama giriyorum zaten. Demek ki bir şey olmuş ve buraya girememişim öyle değil mi? Yoğunluğum azaldığı için bölümü yeni tamamlayabildim. Uzatmadan yeni bölüme geçiyorum.

Keyifli okumalar.

|SAM TİNNESZ-BLOODSHOT|

(05.09.2023 - 23:00)

2023 - 23:00)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

★★★

Ayperi kaçırılmadan bir saat önce.

Devrim Kılıç Akhun

İnsanın hayatında dostu kadar düşmanı da olurdu. O düşman ailenizden biriyse hep bir yanınız eksik yaşardınız. Fakat Devrim için öyle değildi. Ailesinden biriyle yıllar önce yaşanan o olaydan sonra onun için hiçbir şey ifade etmiyordu. Babası dahi olsa ihaneti asla affetmezdi. Affetmemişti de...

Devrim'in düşmanı ailesinin mirasıydı. O mirası ortadan kaldırmak için babasını dahi öldürmüştü. Ortadan kalkan mirası yeniden inşa etmişti. Tabii, kendi kurallarıyla... Kimse onun olana dokunamazdı. Dokunan kendi ailesi olsa bile acımazdı.

Babası yıllar önce ona ihanet ettiğinde hiç düşünmeden infazını gerçekleştirmişti. Ondan bir can almıştı. Ondan hayatını almıştı. Onun kalbini yerinden sökmüştü. Şimdi geriye kalan ise bir robottan farksızdı. Dönüştüğü insan ise babasının sonu olmuştu. Hayattaki asla değişmeyecek tek kuralı ise 'göze göz, dişe diş' olmuştu. O yüzden verdiği karşılıklar düşmanlarını hep bir adım geriye itmişti. Kimse ona yaklaşmaya cesaret dahi edemezdi.

Devrim, hayatta kesin ve net çizgileri olan bir adamdı.

O çizgi bir başkası tarafından aşıldığı zaman ise ortaya bir felaket çıkardı. O felaket herkesi mahvederdi. Karşısındaki insan nasıl onun çizgilerini aşıyorsa oda misliyle karşılık verirdi.

Göze göz, dişe diş...

Telefonda duyduklarıyla aklına gelen geçmiş, yapacaklarının teminatıydı. Çene kasları şeğirdi. Karşısında dikilen Menderes bir şeylerin ters gittiğini abisinin bakışlarından anladı. İstihbarat ağı kendisindeydi. Bu yüzden ne olduğunu hemen fark eden Menderes, kendi kaşlarının catıldığının ise fark edememişti. Abisinin bakışlarında ölümün soğukluğu vardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Baş Belası +18 || Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin