•Gökyüzündeki yıldızlara dokunamıyoruz o zaman bizde yerdeki yıldızlara dokunuruz.•
Sadece 3 gün. 3 gün önce bir fırtına oluştu, o fırtına sevdiğim kadının yüreğini paramparça etti. Gözlerinden bir sürü yaş akıttı.
Oluşan fırtına altında o ve kalbi ezildi. Enkaz oluştu. Yara aldı. Canımı verebilirim dediği insanın cenazesinden kovuldu onu göremedi.
Ağladı kendini odaya kapattı şuan ise karşımda öyle huzursuz şekilde uyuyordu ki kelimeler yetmezdi.
Bir fırtına oldu. Çınar ve Alex vuruldu, ikiside ameliyat olmak zorunda kaldı. Çınar karın boşluğundan Alex omzundan.
Bir fırtına oldu. Bade bebeğini kaybetti acısını yaşamadan Lavin'nin yanında durdu.
Bir fırtına oldu. Hacer sultan gözlerini yumdu.
Bir fırtına oldu. Teyzem ve Dayım hayattan ebediyen koptu.
Koskoca insanların arasından en çok herkesi dağıtan Bade'nin bebeği ve Ali oldu.
Ali'nin ölümü Lavin'i yıktı.
Bade'nin bebeği ölümü Adar'ı yok etti. Hem bebeği öldü hemde nenesi öldü.
Herkes bir tarafa dağıldı. Adar Hacer sultanın cenazesindeydi. Alex ve Çınar aşağıda dinlenmek yerine hayatını kaybedenlerin ailelerine maddi yardımda bulunmaya gittiler.
Peki ya Lavin. Kaldırabilir miydi bu yaşanılanları yüreği bu koca enkaza dayanacak mıydı.
Gözlerimden bir yaş süzüldü Canım acıyordu, o hain her kimse bulunmak zorundaydı.
Kapı birkaç kez tıklatıldı Lavin yerinden yavaşça hareket etti, kapı yavaşça açıldı. Barlas içeri girdiğinde gözleri şişti.
Sevdiği kadını o düğünde kaybetmişti Lavin ile tanıştırmak istediği sevgilisini kaybetti.
"İyi mi?" Diye sordu başımı iki yana salladım. 3 gündür sadece toplam 7 saat uyudu.
Uykusu vardı deliler gibi yanına uzandığımda gözleri uykuya dalıyordu, sadece birkaç dakika sonra Ali diye bağırıp uyanıyordu.
Barlas benim gibi yere çöküp dizlerini kendine çekti.
"Yaralı ceylanın sana geldi Berzan. Lavin sana geldi, Tuana benden gitti. Yine sen kazandın ve ben sana yaptığım ihanetin bedelini ödüyorum" dedi çene yapım gerildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Masalı +18
ChickLitKazanmak mı? Yoksa kaybetmek mi? Kaç kere hayata karşı savaşımda kazandım, girdiğim her savaşta çoğunlukla kazanırdım.. Peki neden bu savaşta kaybettim... Neden kalbim aşk savaşına yenik düştü? "Bebeğim" dedi başımı kaldırıp ela gözlerimi siyah...