AŞIRI KASVETLİ VE KAOSLU BİR KİTAPTIR ONA GÖRE OKUYABİLİR MİSİNİZ?
Keyifli okumalar...
💫
Geçmiş...
Hastane koridorunda ilerliyordum, tek başıma kimse yoktu. Bir erkeğin çığlıkları kulağıma ilişti yavaşça o yöne doğru yürümeye başladım.
Adımlarım yaklaştıkça adamın çığlığı artıyordu, ağlıyordu.
Duvarın dibine çökmüş gözyaşları usul usul akıyordu, kucağında bir kadın vardı.
"Nolur uyandır beni" dedi boğazımda oluşan yumru yutkunmama engel olmuştu.
Sevdiği kadın mıydı? Yoksa annesi miydi veya kardeşi?
Her kimse çok seviyordu canından bile çok.
"Sensiz yaşayamam nolur uyan" dedi başını kadının boynuna gömdü ve gözyaşları daha hızlı akmaya başladı.
Yavaşça önünde diz çöktüm, bu tarz rüyaları çok fazla görmeye başlamıştım.
Alışkındım mesleğimden dolayı insanların anlattıkları rüyama girerdi.
Elimi adamın koluna yerleştirip "Üzülmeyin lütfen" dedim adam kocaman bir çığlık attı.
"Ben kaybediyorum Lavinia izin verme lütfen" dedi kulağıma gelen bağrış sesi ile ruhum rüya aleminden uyandı.
Gözlerimi açtığımda Hande karşımda beni dürtüyordu, bir yandan söyleniyordu.
"Lavin nasıl bir uykun varya kalksana sabahtan beri seni arıyorlar" dedi Hande. Yorganımı kafama kadar çekip duymamaya çalıştım
"Rahat bırak Hande" dedim sırtımı Hande'ye döndüm.
"Ya kızım kalk abin sabahtan beri arıyor belli bir sorun var" dedi Hande. Sıkıntılı bir nefes verip yataktan doğruldum odama doğru ilerlemeye başladım.
Dolabıma yönelip diz üstü siyah elbise alıp banyoya ilerledim, elimin uzandığı kadarıyla yaraları fondöten ile kapattım.
Elimi yüzümü yıkayıp üzerimdeki kıyafetleri çıkardım, çıkardığım siyah elbiseyi giyip banyodan çıktım.
Solano tekrardan girdiğimde telefon çaldı, telefonumu elime aldığımda Faruk abim arıyordu telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Efendim abi" dedim telefonun diğer ucundan arkasından feryatlar yükseliyordu, Dürdane annemin feryadı kulakları sağır ediyordu.
Te çi kir lawo, te çawa kir (Ne yaptın oğlum, nasıl yaptın)
"Lavinia" dedi Faruk abim. Sesini 4 yıldan sonra ilk kez duyuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Masalı +18
Chick-LitKazanmak mı? Yoksa kaybetmek mi? Kaç kere hayata karşı savaşımda kazandım, girdiğim her savaşta çoğunlukla kazanırdım.. Peki neden bu savaşta kaybettim... Neden kalbim aşk savaşına yenik düştü? "Bebeğim" dedi başımı kaldırıp ela gözlerimi siyah...