Herkese merhaba nasılsınız iyi misiniz?
Çok buruk hissediyorum 🥺 Mardin Masalı final verdi ve içimde tarif edilemeyecek bir hüzün var.
Kimine göre mutsuz son olan final aslında bana göre doğru finaldi :) verdiğim sözü ben tuttum, kimine göre sözümü tutmadım ama tuttum.
Buralara uzun uzun içimdeki sevgiyi yazmak istiyorum ben bütün okurlarımı ayrı ayrı çok sevdim, hepsini olmasa bile çoğunu tanırım severim. Dinlerim, yolun en başından beri yanımda olan o kadar güzel okurlarım var ki tarif edilemiyor.
Neyse duygularım içimde kalsın zaten sizi sevdiğimi en iyi siz bilirsiniz 🥺🫠🥹
Öncelikle Mardin Masalını mayıs 9'un çıktığı gün taslağa alacağım. 29 Mayısta taslağa alıp düzenleme yapacağım, yazım hatalarını düzelteceğim.
Sadece yazım hatalarını değil. İlâve 6 bölüm ekleyeceğim, özel bölüm 5 tane. Yani toplamda 11 bölüm eklenecek. Belki final verdi diye çoğunuz kütüphanenizden kaldırdı bunu bilemem.
Düzenleme bittikten sonra değişiklikler şu şekilde olacak.
Final 49'dan 55 bölüme çıkacak. Olaylar aynı ama eklenecek konular olacak, meselâ Berzan'ın yeraltısını ele alacağım. Mutlu bölümler artacak birkaç olay çıkacak ama genel anlamda herhangi bir değişiklik olmayacak.
Şimdi bana sorulan birkaç soruyu cevaplamam gerekiyor;
1),Mardin Masalı kitap olacak mı?
Öncelikle bu konuyu önceden çok kez düşündüm, yayınladığım herhangi bir kurguyu basmak istiyorum. Sadece kendime mi olur yoksa bütün sevenlerine mi olur bilemem ama bir kurgumu kitap yapmak en büyük hayalim umarım gerçekleşir.
2) Lavinia neden Melek'e sahip çıkmadı?
Lavinia yüreği güzel bir kadın, koca kalbinde herkese karşı sevgi besleyebilecek kapasiteye sahip. Ama şu durum var, Lavinia Melek'e her baktığında geçmişini hatırlıyor ve acı çekiyor. Eğer Lavinia Melek'i yanına alsaydı Berzan ile sürekli bir kavga içersinde olacaklardı, çünkü Lavinia her an o acıları yaşayacaktı.
3) Çiçek'in katili kim?
Katil demesek bile Berzan, Çicek'in ölümüne sebep oldu bu konuyu özel bölümde okuyacaksınız.
4) Özel bölümler ne içerecek?
2 Özel Bölüm Lavinia ve Berzan'ın birbirinden uzak kaldığı zaman zaafında neler yaşadıklarını anlatacak. 1 özel bölüm Çiçek meselesi. Son 2 özel bölüm ise Lavinia'nın hastalığı nasıl başladı, neler oldu, mutlu oldukları zaman vesaire vesaire. Aklımıza takılan herhangi bir konuyu dize özel bölüm olarak sunabilirim zaten belirtin yeter.
Eee şey diyecek birşeyim kalmadı 🙃 umarım yanımda olmaya devam edersiniz, Berzan ve Lavin'i özlediğiniz zaman sizd dediklerimi yapın o zaman görebilirsiniz.
Gecelere bakın, Berzan karanlığı temsil ediyor ya. Lavinia için ise gökyüzüne baktığınızda en parlak yıldız Lavinia Demirhan olacak :))
Tekrardan görüşene kadar hoşçakalın...
Çokça sevgi ve özlem 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Masalı +18
Literatura FemininaKazanmak mı? Yoksa kaybetmek mi? Kaç kere hayata karşı savaşımda kazandım, girdiğim her savaşta çoğunlukla kazanırdım.. Peki neden bu savaşta kaybettim... Neden kalbim aşk savaşına yenik düştü? "Bebeğim" dedi başımı kaldırıp ela gözlerimi siyah...