Bölümü beğenip yorum yapmayı lütfen unutmayınız.
Bu arada özür dilerim bu bölümde yazın yanlışı olabilir lütfen affedin olur mu!?
3 gün sonra hu bölümün devami gelecektir.
Keyifli okumalar
🖤
"Küçük piyonu" dedi sesinde burukluk vardı. "Sevmedim!"
Sevmedim dedi. Ruhum çekilmiş gibi hissettim, sevgisini yalanı temsil ediyordu. Kendisi söylemişti.
Küçük piyonu sevmedim. Beni sevmiyordu veya kendini kandırıyordu.
"Beni sevmedin mi!?" Diye sordum sesim oldukça boğuk çıkmıştı, Ruhum parçalara ayrılmak üzereydi.
"Ben seni kendimi bildim bileli seviyorum! Ben piyonu sevmiyorum! Piyon sen oluyorsun ben sana oyun oynamayı sevmiyorum!" Dedi anlamadım beni seviyor muydu? "Lavin beni seni yedi cihanda sevdim, evet küçük bir piyonsun. Kabul. Bu operasyon senin için tamamen, sana olan sevgimden şüphe ediyor musun!?"
Başını kaldırıp gözlerime baktı, bana karşı olan sevgisini hep hissettim. Beni seviyordu.
"Sevginden şüphe etmiyorum Berzan. Ama duygularım ile oynamandan korkuyorum, hemde deliler gibi. Bir sabah kalktığımda seni yanımda görmemek korkusunu yenemiyorum, komidinin üzerinde bir mektup o mektupta şu cümlelerin yazmasından korkuyorum" dedim ilk kez düşüncelerimi kırmadan belli etmeye çalışıyorum umarım kalbi kırılmaz. "Ben seni hiç sevemedim Lavinia. Bazen böyle düşünüyorum, ya sevgin bir oyunsa. Dayanamam Berzan, seni kendimden bile fazla severken bana oyun oynamana dayanamam."
"Laviniam" dedi yavaşça bacak aramdan kalktı, tam karşıma oturduğunda gözlerine baktım. "Barlas seni seçmediği zaman odana biri girdi ya ve senin saçlarına dokundu, o adam Lavin. Operasyon yürüttüğüm kişi o adam. Bir piyona ihtiyacım vardı. Piyon kelimesi sana kötü anlamda gelebiliyor olabilir ama öyle değil, Ö.Ç operasyonu bittiği zaman senin üzerinde bir dokunulmazlık olacak, kimse sana yaklaşamayacak veya sana zarar vermeye kalkışamayacak." Ö.Ç. Ölüm çiçeği. Kurduğu operasyon benim adıma kurulmuştu. "Defalarca sana çip taktım ama sen istemedin her seferinde çıkardın, bulduğum tek çözüm yolu seni dokunulmaz yapmaktı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Masalı +18
ChickLitKazanmak mı? Yoksa kaybetmek mi? Kaç kere hayata karşı savaşımda kazandım, girdiğim her savaşta çoğunlukla kazanırdım.. Peki neden bu savaşta kaybettim... Neden kalbim aşk savaşına yenik düştü? "Bebeğim" dedi başımı kaldırıp ela gözlerimi siyah...