•Kısa bir bölüm atıyorum bilmiyorum içinden geldi aslında bu yoktu•
•Lütfen bölümü beğenmeyi unutmayın•
•Satır aralarına yorumlarınızı bekliyorum•
•Keyifli Okumalar•
💫
İletilmedi.
Tekrar denedim. İletilmedi. E mail iletilmedi.
"Boşuna deneme ben izin vermediğim sürece o mail iletilmeyecek" dedi başımı çevirdiğimde Alex Çınar arkada Berzan öndeydi. "İhaneti affetmem Lavin, bana ihanet edecektin" yavaşça telefonu masaya bıraktım ve ayağa kalktım.
"Gidecektim" dedim tam karşısına dikildim. "Benciliğim ile seni yok etmek istemiyorum, ben bencilim sen daha iyilerine layiksin"
Doğru oldum. Bencil olduğum için gitmek sadece bahaneydi. Asıl amacım eğitime başlamak içindi.
"Yalan söylüyorsun amacın canını acıtan eğitimlere başlamak ve herkesten intikam almak" dedi Alex. Beni böyle durdurdu. İyi yaptı teşekkür ederim.
"Alex Çınar bizi yanlız bırakın, hatta evden gidin" dedi İkisi birbirine baktığında evden çıktılar Berzan yere oturup dizlerini kendine çekti. "Anlamıyorsun değil mi?" Tam karşısına oturdum.
"Bazı şeyleri insan anlamak istemez Berzan" dedim başını önüne eğdi, ondan ne kadar uzaklaşmak istesem bile bir tarafım buna izin vermiyordu.
"Küçükken bir kere Berat abim babamın saatini yere düşürüp paramparça etti, babam geldi saati gördü Berat abim ben yaptım dedi." Dedi dikkatlice dinlemeye başladım. "Babam o zamanlar bile herkesin hatasını bana ödettirdi. Heja eve geç geldi cezasını Berzan çeker, Berat hata yaptı ceza Berzan'ı dövmek. Sofradaki yemek çok tuzlu Berzan karanlık odaya git geliyorum, yemek az karanlık oda. Bugünde aynı şey oldu, sen hata yaptın cezasını yine ben çektim bana iki kere ihanet ettin"
Başını yerden kaldırmadı. "Sana ihanet etmedim uzaktan bakıldığı zaman öyle gözüküyor ama yapmadım" ayağa kalkıp telefonumu elime aldım, tekrardan yanına gidip yere çöktüm. "Aile avukatını aradım. Mehmet Aslan mirası başkasının üstüne devretmeye geldiğinde sözde yaptığını söyle ama aslında yapma." Başını iki yana salladı. "Miras şuan Berat abi yoluyla Babanın elinde, senin yanına gelirken belgeleri çıkartıp ona kendi ellerim ile verdim. Karşılığında babandan tek birşey istediğimi söyledim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Masalı +18
ChickLitKazanmak mı? Yoksa kaybetmek mi? Kaç kere hayata karşı savaşımda kazandım, girdiğim her savaşta çoğunlukla kazanırdım.. Peki neden bu savaşta kaybettim... Neden kalbim aşk savaşına yenik düştü? "Bebeğim" dedi başımı kaldırıp ela gözlerimi siyah...