B-6

21.7K 705 433
                                    

Lütfen bir önceki bölümü beğenmeyi unutmayınız
•Bol bol yorum yapın olur mu?•
•Hepinizi çokça öpüyorum ve seviyorum

•Lütfen bir önceki bölümü beğenmeyi unutmayınız••Bol bol yorum yapın olur mu?••Hepinizi çokça öpüyorum ve seviyorum•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kararlar ve vazgeçişler. Verdiğiniz bir karardan nasıl vazgeçebiliriz, kendimizden emin olduğumuz bir kararı nasıl değiştirebiliyoruz.

Uçaktan inmiştik Berzan şirkette gitmek zorunda kalmıştı, Alex babası ile benim dokunulmazlık süremi uzatmak için konuşacaktı.

Ben ve Çınar eve gelmiştik, Çınar karşımdaki tekli koltukta başını geriye vermiş uyuya kalmıştı. Abimdi.

Her anlamda bana benziyordu, birkaç hareketi aynı bendim. Gözlerini kaçırması sıkıldığı zaman dişleri ile dudaklarını ısırması aynı bendim, benim gibi kırmızı et görmekten ve yemekten nefret ediyordu.

Çenesinin tam ortasında benim gibi gamze vardı, aslında onu gerçekten seviyordum.

Benim kırıldığım nokta benden saklamalarıydı ağrıma bu çok gidiyordu, oturduğum yerden kalkıp onun odasına girdim.

Yatağın üzerindeki pikeyi elime aldım tekrardan salona gittim, pikeyi açıp üzerine örttüm.

Her ne kadar ona karşı sert tavrım olsa bile yine de kıyamıyorum, çünkü abimdi.

Yavaşça mutfağa girdim can sıkıntısından ne yapabilirim acaba. Banu bütün yemekleri yapmıştı.

Kettle'yi elime aldığımda içine su doldurdum, cihazına yerleştirip suyun kaynamasını bekledim.

Bir tencere ve beyaz pirinç pilavı alıp tezgaha bıraktım, buzdolabına ilerledim. Dolabın kapağını açtığımda açılmamış çikolatalı süt şişeleri vardı, bir tanesini elime alıp ağzını açtım.

Yudumlamaya başladım şişeyi tezgaha bırakıp dolaptan tereyağı ve sıvı yağ aldım, ocağa doğru ilerledim tencereyi ocağa yerleştirip altını açtım.

Önce tereyağı sonra sıvı yağı ekledim pirincin kapağını açıp tencereye yerleştirdim. Yapmayı bildiğim tek yemek pilavdı.

Çekmecelerden tuz alıp pilavın içine yerleştirdim, tahta kaşık ile karıştırmaya başladım. Kettle deki suyun kaynadığını belli eden ses ile kettle'yi alıp tencerenin içine döktüm.

Kapağını kapattığımda pişmesini bekledim, ben neden şirkete gitmedim ki. Alex ve Berzan beni Çınar ile yanlız bıraktılar onunla aramdaki buzları eritmemi istiyorlardı.

Oysaki onlarlada konuşmuyordum, bugün bütün gün ağzımı bıçak açmadım. İçeriden telefon sesi yükseldi bu benim telefon zil sesimdi.

Mardin Masalı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin