B-17

8.9K 444 301
                                    

•Bölümü beğenip yorum yapmayı unutmayın

İnstagram sohbet grubuna gelmek için; mardinmasalioffical5 hesabına yazabilirsiniz. Her türlü sizi hesabıma beklerim•

💫🖤

Keyifli okumalar;

Keyifli okumalar;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ruhum. Çoğunlukla ruhum acırken, şuan bedenimde dayanılmaz bir acı vardı. Gözlerimi aralamaya çalıştım, kirpiklerim birbirine mıktanıs gibi yapışmıştı.

Gözlerimi açamıyordum, yavaşça gözlerimi araladım. Birkaç dakika her yeri bulanık görüyordum, sağ kolumu hareket ettirmeye çalıştım.

Kolumda şiddetli bir ağrı, bacaklarımda uyuşukluk vardı. Etraf yavaşça aydınlandı, başımı yan tarafa çevirmeye çalıştım.

Boynumda da ağrı vardı, sonunda başımı çevirdiğimde Berzan'nın başından kanlar süzülüyordu. Sol kolunda büyük bir cam parçası gördüm.

Elimi uzatmaya çalıştım sağ elim havaya kalkmıyordu. "Berzan" dedim sol elim ile kapıyı açmaya çalıştım, araba ters dönmüş durumdaydı.

Arabanın motorunda dumanlar çıkıyordu o dumanlar arabada tuhaf bir koku oluşturmuştu, kapıyı zorlukla açtığımda bedenimi dışarıya attım. Ayağa kalkmaya çalıştım ama hemen yere yığıldım.

Bacaklarım tutmuyordu, "Yapabilirim!" Avuçlarımı arazinin zeminine bastırdım, yavaşça ayağa kalktım ve birkaç adım attım.

Sarsak adımlarla Berzan'nın olduğu kısıma gittim, olduğu kısımın kapısını açtım. "Berzan!" Dedim duymuyordu, sağ kolunu tutup arabadan çıkarmaya çalıştım. "Berzan kalk" gözlerim doldu.

Bedeni yavaşça arazinin zeminine düştü, omuzlarından tutup çekiştirmeye başladım. Arabanın olduğu kısımdan onu uzaklaştırdım, yere diz çöküp başını dizlerime koydum.

"Berzan" saçlarını okşamaya başladım. "Uyan" başımı kalbinin hizasına getirdim, kalbi atmıyordu. "Gitme lütfen" gözyaşlarım süzülmeye başladı, ne yapacağımı bilmiyordum. "Berzan"

Mardin Masalı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin