38. Geçmeyen Yüreklerin Derin Yarası

3.8K 255 261
                                    

BÖLÜMÜ LÜTFEN BEĞENİP BOL BOL YORUM YAPIN LÜTFEN :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BÖLÜMÜ LÜTFEN BEĞENİP BOL BOL YORUM YAPIN LÜTFEN :)

Sınav haftam geldi bölüm atamayacaktım bende şimdi atayım dedim.

Hepinizi çoook seviyorum ve öpüyorum :)

Şarkıyı ne zaman açacağınızı en iyi siz bilirsiniz...

🌙🖤

Keyifli Okumalar;

Bakışlarım karşımdaki laptopta sabit durdu. Gözlerim ağrımaya başlamıştı çalışma masasının üstünde olan gözlüğü taktığımda bir maili daha göndermiştim. Sabahtan beri gönderdiğim 19 mail.

Bu şirkette asistan olmak zordu. Evdeki Berzan ile şirketteki adam birbirinden çok farklıydı, Berzan en ufak bir hataya yer vermiyor bu da daha fazla dikkat etmeme neden oluyordu.

Sırtımı dönen sandalyeme verdiğimde derin nefes verdim, saat akşam 17.30 ve hâlâ yetiştirmem gereken dosyalar Berzan'a hatırlatmam gereken toplantı vardı.

İlk günümde insan olduğumu unutmuştum. Berzan'ın eski asistanı Leyla hanım bana her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatmıştı.

Her sabah Berzan'ı altıda kaldırıp spor yapmasını hatırlatacaktım, sabah 8'de kahvesini getirecektim. Tabii bu esnada şirkette olmam gerekiyordu, bütün toplantılarına onunla girip not alacaktım mesai bitimine yarım saat kala topladığım notları bir dosyada tutup Berzan'a gösterecek kontrol etmesi gerekiyordu.

"Ooo ilk günün nasıl geçiyor Lavin." Dedi Çınar bakışlarımı kapı pervazında duran Çınar'da sabitledim, Alex ile birlikte tüm şirkette özgürce geziyorlardı benim kıçım uyuşmuştu. Önüme bir kupa kahve koyduğunda elime alıp dudaklarım ile buluşturdum.

Alex ile birlikte karşı karşıya olan sandalyelere oturdular. "Yorucu." Dedim saçlarımı toplamak için kalem kullanmıştım. "Ama güzel sevdim evde boş boş oturmaktan daha iyi." Bütün gün çalışırken en ufak birşey zihnimde yankılanmadı, kafam dağılıyordu çalışırken.

Mardin Masalı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin