chapter three

1.5K 57 2
                                    

2022.10.15
Tessa Davis

Reggel arra kelltem, hogy Arthur orrba vágott. Mire felkiáltottam.

- Te normális vagy!?- kérdezem kiabálva.

- Nem direkt volt csak a telefonomat kerestem mert tegnap az ágyon hagytam valahol.

- Aha jó- morgom az orrom alatt majd felemelem a takarót és lám ott van a telefonja.

- Itt van bazdmeg- mérgelődöm.

- Jaj ne durcázz be- mondja nekem.

- Kussolj- tapasztom kezemet a szája elé de ő megnyalta azt mire fintorogva elhúztam kezemet.

- Anyád!- törlöm belé a kezemet.

- Igen van- neveti el magát.

- Fú hagyjál- intem le.

- Inkább öltözz és kezdj el pakolni mert ha rémlik jössz hozzánk.

- Ú tényleg- majd gyorsan a szekrényemhez szaladok és kiveszek egy magas derekú farmernadrágot és egy fekete crop topot. Hajamat lófarokba kötöttem. A bőröndömbe gyorsan beledobáltam a cuccaimat és Arthur kérésére fürdőruhát is csomagoltam.

- Készen vagy?- kérdi a bejárati ajtóban állva.

- Igen. Húzok egy cipőt és indulhatunk- mondom neki. Egy fehér sportcipőt húztam a lábaimra és barátom felkapta a bőröndömet majd, kimentünk az utcára. Én bezártam az ajtót és elindultam Arthur után az autójához. Beszálltam és elindultunk a házukhoz. Két három perc múlva megérkeztünk az úticélhoz. Arthur megfogta a csomagomat és beléptünk a házba ahol rögtön szemben találtam magamat Pascale- al.

- Szia édesem!- ölel meg amit viszonoztam.

- Szia Pascale!

- Anyu pár napra marad velem Tessa- jelenti ki Art.

- Ó hát ez csodás! Charles most nem alszik itthon ma reggel ment el. Az ő szobájában aludhatsz- mondja mosolyogva.

- Akkor hozzá pakolok. Neked is kell egy kis magány- mosolyog barátom.

- Oké- mondom és követem a kisebbik Leclercet az emeletre. Balról az első ajtó. Arthur bement a szobába így hát én is követtem. Voltam már a szobájában de akkor még nem volt időm körbe nézni, ezért ezt pótoltam. A polcokon kupák és sisakok kaptak helyet. Egy francia ágy volt a falhoz tolva. A falak szürke színben pompáztak.

- Érezd magad otthon. Az az ajtó a fürdőszoba. Ha valami szükséges vagy magányos vagy akkor szólj- mondja mosolyogva majd kilépett a szobából. Az egész szobát átjárta Charles illata. Kicsit érdekes volt, hogy most itt fogok aludni de cseppet sem bántam. Sőt igazából örültem is neki. Nem teljesen tudom milyen célból de örültem. Lefeküdtem az "ágyamba" fáradtan és telefonozni kezdtem. De egy kis idő után a fáradság győzött és elaludtam.

Charles Leclerc

Ma reggel jöttem el anyáéktól. Picit haza jöttem de mivel én szerveztem, hogy este meg kéne beszélnünk a holnapi napot ezért muszály volt még ma utazni. De lehet hamarabb vissza megyek mert amúgy is ma utazik anyu a másik pedig rájöttem, hogy szar egyedül lenni itthon. Végül úgy délután egy körül el is indultam. Nagyjából fél óra alatt megérkeztem és beléptem a házba.

Why exactly her?- BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now