chapter thirteen

1K 37 2
                                    

Tessa Davis
December 26
6:30

Tegnap nem nagyon történt semmi az este. Megvacsoráztunk, majd összebújva tv- t néztük és elaludtunk.

Reggel hangos zenének nem nevezhető dallamra kelltem. Mérgesen fordultam a fiú felé aki mit sem törődve a zenélő telefonjával pihent tovább.

- Charles, kapcsold ki- kértem meg szépen de nem válaszolt csak felém fordult és közelebb húzott magához.

- Leclerc az ég szerelmére kapcsold ki azt a szart!- tolom el magamtól a monacoi fiút aki álmosan nyomja ki a telefonját.

- Végre- mondom majd másznék ki az ágyból de ezt a pilóta megakadályozta.

- Most hova mész? Már reggeli csókot sem kapok?- nyavajgott.

- Nem!- fordultam el a másik irányba. Éreztem ahogyan a matrac besüpped mögöttem és Cha hátulról a fejemhez közel hajolva kezdte el nyakamat puszikkal behinteni. Tudta, hogy ezt imádom és ha akartam sem tudtam volna ellenállni neki megfordultam és borostás arcát megfogva húztam magamhoz közelebb egy csókra.

- Tudtam én, hogy nem bírod ki!- nevetett fel én pedig elhúzódtam és megcsaptam a vállát.

- Én úgy utállak!- nevetek én is.

- De tudom, hogy szeretsz!- vigyorog mire én megforgatom a szemeimet.

Később mind ketten kikelltünk az ágyból és rendbeszedtük magunkat. Nyolckor indultunk el Ausztria irányába. Közel 9 óra az út. Apának írtam egy üzenetet miszerint elindultunk és írok ha megérkezdtünk. Pascalenak is írtam Charles telefonjáról, hogy ő se aggódjon.

Körülbelül két órája lehettünk úton amikor a szemeim lecsukódtak és átléptem az álmok világába.

12:21

Szemeimet lassan nyitottam ki. A monacoi mosolyogva nézte az utat. Egyik keze nem a kormányon volt hanem a combomon amitől akaratlanul is elmosolyodotam.

- Jó reggelt álom szuszék!- simogatta meg kezével a lábamat.

- Mennyit aludtam?- kérdeztem.

- Úgy két- két és fél órát- vont vállat.

- Nem vagy éhes? Azt írja a GPS, hogy van a közelben egy McDonald's.

- Menjünk!- lelkesedek be amitől felnevet. 10 perc után Cha behajtott a McDonald's hoz és rendelt két sajt burgert és két kólát, majd kifizetve azokat indultunk tovább és úgy döntöttünk útközben fogyasztjuk el az ennivalót.

A szemetet a nagy papír zacskóba gyűjtöttem össze amit a lábaimhoz tettem le a földre, majd egy idő után arra lettem figyelmes, hogy a mellettem ülő férfi ásított. Vagyis tuti fáradt.

- Vezessek? Van jogsim csak autóm nincsen- mondtam neki mire egy pillanatra rám nézett, majd vissza az útra.

- Nem kell Tessa. Kibírom- vont vállat.

- Csak tudd apa kinyír ha bármi bajom lesz- mondom neki.

- Jó vezess- nevet.

- Ez az!- majd egy leállósávnál megáll és helyet is cseréltem a pilótával.

- De csak, hogy tudd ez egy sportautó, Tessa. Ez egy Ferrari. Nagyon vigyázz rá m..- mielőtt befejhette volna a kiselőadását én a gázra tapostam és mentünk tovább az autópályán. Az első negyed órában még feszült volt de utána elengedte magát és szerintem el is aludt. Türelmesen vezettem mind addig amíg a fiú kipihente magát. 2 órája vezethettem amikor a melettem lévő fiú ébredezni kezdett. Nemsokára Ausztria határához érünk ezért úgy láttuk a legjobbnak ha Charles levezeti azt a maradék másfél órát ami az útból maradt.

Másfél óra múlva megérkezdtünk egy gyönyörű családiházhoz. Leclerc leparkolt elé és kiszállt az autóból. Én is követtem a példáját és kiszálltam az autóból. Kivette a bőröndöket a csomagtartóból majd a ház felé vettük az irányt. A monacoi kinyitotta a bejárati ajtót majd amikor beléptünk rajta vissza is csukta.

- Ez csodálatos!- mondom csillogó szemekkel. A ház falai fehérek voltak. A mennyezeten faburkolat volt. Az egész ház olyan letisztult. Egyszerűen csodálatos!

- Örülök, hogy tetszik. Daniel adta kölcsön- von vállat.

- Ricciardo?- kérdezem.

- Aha az övé.

- Azta! Te is vehetnél egyet- vonok vállat.

- Minek ha itt az övé?- kuncog.

- Jogos- adok egy puszit, borostás arcára.

- Holnap megyünk síelni!- jelentette ki.

- De én még mindig nem tudok- húzom el a számat.

- Majd megtanítalak- csókol homlokon.

Este rendeltünk kínai kaját utána pedig mind a ketten megfürödtünk és bebújtunk az ágyba. Cha begyújtotta a kandallót ezért jó meleg volt a szobában. Egyik kezével átölelt ameddig én a mellkasára hajtottam a fejemet, majd nem sokkal később így aludtunk el.

·🌺·

Why exactly her?- BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now