„Múlnak a percek és telnek az órák, de csak a most számít, ezt fogd fel,
ami volt, elmúlt, ami jön, lesz majd, ez így van rendjén, ne keseredj el,
bezárul egy ajtó, de nyílik egy másik, közel a cél, látod, nem sok kell,
az alagút hosszú, de ott van a végén a fény, amit keresel, ne felejtsd el.”Charles megkérte Tessa kezét és júliusban össze is házasodnak.
Elköltöztek egy családi házba ahol már lassan négy hónapja együtt élnek.Isának és Carlosnak megszületett a kisfiuk, Robert.
Arthur már négy éve a forma1- ben az Alfa Romeonál versenyzik a nagyok között.
Lorenzo egy éve megnősült és feleségével együtt élnek Londonban.
____________________________________
Monaco tengerpartján sétáltam Charlesal az oldalamon amikor hirtelen megállt és felém fordult.
- Tess! Nagyon érzelmes egy évtizeden vagyunk túl. Nem is egyszer szakítottunk ezalatt az idő alatt de én mind végig éreztem, tudtam, hogy egyszer vissza találunk egymáshoz. Támogattál engem, ott voltál ha magam alatt voltam, ha ideges vagy szomorú egy verseny után. Sohasem hagytál magamra és az a sok baklövésem után is meg tudtál nekem bocsájtani és ugyan úgy szeretni engem mint én téged. Szóval csak azt akarom mondani, hogy Tessa én mindennél jobban szeretlek és nem akarom, hogy ez véget érjen ezért....- vett elő a zsebéből egy ékszeres dobozt amiben egy gyönyörű gyűrű volt- megtisztelnél azzal, hogy leszel a feleségem?- térdel le elém a homokban nekem pedig szemeimben könnyek gyűltek. Hirtelen a szavak is a torkomon akadtak és egy hang sem jött ki a számból ezért csak bólogattam.
- Igen! Igen, hozzád megyek!- ugrom a nyakába, majd hosszasan megcsókoltam.
- Annyira szeretlek!- suttogja a csókunkba.
- Én is! Mindennél jobban szeretlek Charles Marc Hervé Percival Leclerc!
Vége
YOU ARE READING
Why exactly her?- BEFEJEZETT
FanfictionA monacoi Tessa Davis 21 éves és Arthur Leclerc legjobb barátja. Kiskoruk óta ismerik egymást. Tessa szülei elváltak és most jelenleg az apjával él. Édesapja rengeteget utazik, ezért ilyenkor általában a Leclerc családnál tölti a mindennapjait. Cha...