chapter five

1.4K 41 3
                                    

2022.10.16
Charles Leclerc

- Amúgy mennyi az idő?- kérdezi.

- Majdnem éjjfél- kuncogok.

- Tusolj le meleg vízzel mert nem nagyon kéne megfáznod a versenyekre én addig keresek valami ruhát neked is és nekem is- mondja nekem.

- Oké- mondom majd elfoglalom a fürdőszobát. Gyorsan levetkőztem és forró vízzel letusoltam. Megtörörölköztem majd a törölközőt a derekamra csavartam és úgy léptem ki a helységből.

- A farmerem mosásban van mert arthur leüntötte kólával. De ha akarod visszaadom- magyarázkodik mert felvette az egyik sárga pulcsimat. Haja már kezdett megszáradni. Lábait nem takarta semmi anyag mivel a pulcsim majdnem a térdéig ért.

- Nem! Nem kell visszaadnod. Rajtad jobban áll- kacsintok.

- De az a baj, hogy így meg nem mehetek le- mutat magára.

- Várj!- mondom neki majd át megyek az öcsém szobájába. És a szekrényéből előveszem az egyik rövidnadrágját amit itt hagyott múltkor, majd visszasiettem hozzá.

- Ezt múltkor itt hagytad- dobom oda neki.

- Ú basszus tényleg! Köszönöm- mondja majd előttem felveszi a nadrágot- Te nem akarsz valamit felvenni?- kérdezi mivel rajtam még mindig csak egy törölköző volt.

- Miért így nem tetszem?- kérdezek felvont szemöldökkel- Tudom, hogy 14 évesen odáig voltál azért amikor pl csak egy nadrág volt rajtam- mondom neki vigyorogva, mire ő teljesen vörös fejét lehajtja zavarában.

- Nem is igaz- mondja felháborodottan de még mindig nem néz rám.

- De igaz azon a csodás napon amikor csináltuk ezt a sok baromságot akkor is, majd leesett az állad amikor visszajöttél a kertbe és levettem a pólómat- öleltem át miközben visszaemlékeztem az aznap történtekre.

- Utállak- néz végre a szemembe de látom rajta, hogy most sem gondolja komolyan.

- Te is tudod, hogy ez nem igaz de felőlem- rántok vállat.

- Mindegy. Találtam neked pólót és nadrágot öltözz fel- mondja majd bement a fürdőszobába. Tettem amit mondd és felöltöztem. Ezek után lefeküdtem az ágyamba és telefonoztam. Tessa negyed óra múlva kijött az ajtón. Felnéztem rá.

- Menjünk és igyunk valamit- mondja felpörögve, majd kisétál a szobából.

- Tessa várj!- nevetek miközben szaladok utána. Mikor leértem a földszintre akkor már csak azt láttam, hogy Tessa előtt kilenc pohár feles csücsült és várta azt, hogy a lány megsemmisítse őket. Gyorsan odasiettem hozzá de akkor már hatot megivott.

- Tessa! Elég lesz- mondom neki de ő megitta az utolsó pohár rövidet is.

- Nyugi Charles. Ma lettem 22 ezt meg kell ünnepelni- mondja majd megfogja a kezemet és kihúzott az udvarra.

- Táncolsz velem?- kérdezi miközben majdnem kicsúszott a lába alól a föld de szerencsére megfogtam.

- Nem. Tessa alíg állsz a lábadon szóval nem. Felviszlek a szobámba és lefekszel aludni. De most maradj is ott! A bulinak pedig vége- mondom neki halál komolyan.

- Tudod te annyira helyes vagy- mondja. Arcunk nagyon közel van egymáshoz érzem rajta az erős alkohol szagot. Tudom, hogy csak a pia beszél belőle de attól még a mosolyt nem lehetett levakarni a fejemről. Felkaptam az ölembe a lányt és elindultam vele a házba. Arthur és Enzo azonnal megállított amint észre vettek minket.

- Mondd, hogy nem ivott többet- mondja könyörgően az öcsém.

- 9 felest- húzom el a számat.

- Engedj el! Bulizni akarok!- csapkodta a karomat, de ez engem nem hatott meg.

- Nem- mondom egyszerűen.

- Arthur! Táncolni akarok!- mondja az öcsémnek.

- De Tessa részeg vagy. Nem tudsz talpon maradni. Charles felvisz az emeletre és szépen lefekszel aludni vagy legalább is pihenni- mondja neki a bátyám.

- Nem is vagyok részeg. Csak engedj el!- kezd el rugdosni majd végül sikerült kihámoznia magát a szorításából.

- Tessa!- kiáltok utána de ő már az asztalokon táncol.

- Kikészít ez a nő- mondom mosolyogva majd odasietek az asztalhoz és próbálom leszedni onnan.

·🌺·

Sziasztok!

Készültem egy új könyvvel aminek az első részét szeptemberben fogom publikálni.

Se Veled, Se Nélküled- néven találjátok majd meg.

Se Veled, Se Nélküled- néven találjátok majd meg

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Why exactly her?- BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now