2022.10.16
Tessa DavisReggel fáradtan másztam ki az ágyból, majd megcsináltam a reggeli rutinomat. Lementem a konyhába ahol már Arthur az egyik széken üldögélt egy bögre kávét iszogatva.
- Reggelt!- köszök neki.
- Jó reggelt! Mi ez a bús komor hangulat? Ma van a szülinapod!- mondja vidáman miközben én egy bögre kávét öntöttem magamnak és helyet foglaltam a fiúval szemben.
- Fáradt vagyok- mondom egyszerűen.
- Lorenzo csak a buli előtt jön majd valamikor Charles pedig dél körül érkezik. Addig mit szólnál hozzá ha kimennénk a medencéhez?
- Remek ötlet! 10 perc és itt vagyok!- mondom majd felmentem a szobába kikerestem a bőröndömből a fekete bikinimet és egy törölközőt felkapva futottam ki a kertebe ami még teljesen üres volt. Leültem egy napozóágyra és napozni kezdtem. Pár perc múlva mikor kinyitottam a szemeimet csak annyit láttam, hogy Arthur a medence felé fut és egyik pillanatról a másikra csurom víz lettem.
- Bassza meg Arthur!- kiabálok rá.
- Most mi az? Nem napozni jöttünk ki- forgatja meg a szemeimet.
- Oké- mondom majd közvetlen mellé beugrottam ezzel beterítve őt vízzel.
- Ez nem ér!- nevet majd vizicsatába kezdtünk és fröcskölgettük egymást.
Charles Leclerc
Amikor megérkeztem a családi házunkhoz meglepően csend volt a házban. De amikor kinéztem a hatalmas üvegajtón láttam, hogy Tessa és az öcsém kint a medencében fröcskölik egymást vízzel. Felmentem a szobámba és én is felvettem egy fürdő nadrágot és kifelé mentem az medencéhez.
Tessán egy fekete kétrészes bikini volt. Hiába az öcsém legjobb barátja attól még megnézhetem, nem? Nem volt túl vékony de nem mondhattad azt rá, hogy kövér mivel nem volt az. Tökéletes alakja volt.Gondolataimból Arthur hangja szakított ki.
- Te mikor jöttél?- kérdezi.
- Ja nem rég- rázok egy aprót a fejemen ezzel kiűzve a piszkos gondolatomat a fejemből.
A délutánt a medencénél töltöttük és beszélgettünk. Tessával most egészen normálisan viselkedtünk egymással és nem veszekedtünk.
Hat óra körül haza mentem, hogy átöltözzek a bulira.
Tessa Davis
19:43Felhúztam magamra azt ruhát, amit a ma estére pakoltam be. Hajamat kifésültem és már csak a smink hiányzott. Úgy döntöttem, hogy egy vörös rúzst kenek fel ajkaimra, majd szemeimet kihúztam és egy kis szempillaspirált is tettem fel majd egy krémszínű magassarkút vettem fel.
- Gyere!- mondtam mert kopogtak az ajtón.
- Szia csak...- Charles lépett be a szobába.
- Huh, Tessa hát, hogy is mondjam- vakarta meg a tarkóját- gyönyörű vagy- mondja enyhén vöröslő fejjel.
Charles Leclerc zavarban van?- Köszönöm- érzem ahogy arcom lángba borul.
- De valamiért jöttél- kuncogok, hogy oldjam a feszültséget.
- Ja igen hát igazából csak a nyakkendőmért- sétál a szekrényhez és kiveszi az anyagot.
- Segítesz megkötni? Kérlek- teszi hozzá ami őszintén nagyon jól esett és meg is lepett. Mi történt vele? Miért ilyen kedves. Hirtelen előjött minden olyas fajta érzelem amit
8 évvel ezelőtt éreztem. Nem Tessa. Nem lehetsz újra szerelmes. Főleg nem belé! Tudod utáljátok egymást!- mondja a belső énem.
YOU ARE READING
Why exactly her?- BEFEJEZETT
FanfictionA monacoi Tessa Davis 21 éves és Arthur Leclerc legjobb barátja. Kiskoruk óta ismerik egymást. Tessa szülei elváltak és most jelenleg az apjával él. Édesapja rengeteget utazik, ezért ilyenkor általában a Leclerc családnál tölti a mindennapjait. Cha...