chapter eight

1.2K 36 0
                                    

December 24
17:31

Csengettek. Gyorsan felhúztam a cipzárt a ruhámom,- ami egy combközépig érő fekete alkalmiruha volt-, majd fejemen egy manósapkával lerohantam, hogy ajtót nyissak a monacoi pilótának.

- Késtél- cukkoltam. De ő ezzel nem foglalkozva mért végig tekintetével. Nagyot nyelt, majd megszólalt.

- Gyönyörű vagy!- mondja majd látom, hogy picit elgondolkodik de végül egy apró csókot lehelt ajkaimra, amit mosolyogva viszonzok.

- Köszönöm. De akkor is késtél!- vágtam be a durcát.

- Jólvan na! Igen késtem de akkor ezt nem tudtam volna oda adni- mondja majd a másik kezéből át ad nekem egy vörös rózsa csokrot- Ez a tiéd. A leggyönyörűbb csokor a leggyönyörűbb lánynak- adja át majd egy puszit nyom az arcomra.

- Köszönöm!- pirultam picit el- Na de akkor ezt vízbe teszem aztán pedig szólok apának, hogy megérkeztél- fogtam meg a kezét majd beljebb húztam a házunkba. Levette cipőjét majd amikor felnézett én egy ugyan olyan sapkát mint amilyen az enyém a fejére adtam.

- Tökéletes!- vigyorgok önelégülten.

- Hiányoztál- húz magához egy ölelésre.

- Te is nekem viszont tegnap találkoztunk! De meg kell szoknunk mivel neked ha elkezdődik a szezon nem tudsz mit csinálni. Menned kell nekem pedig egyetemre kell járnom- húzom el a számat.

- Majd megoldjuk. Együtt- kicsit eltolom magamtól, hogy szemébe nézhessek, majd tarkójánál fogva közelebb húzom magamhoz egy csókba.

- Gyerekek!- jelenik meg apa ezzel félbeszakítva a csókunkat- Szia Charles- fog kezet vele apa.

- Paul- mosolyog apámra.

- Én ezt addig vízbe teszem és megnézem a vacsorát. Ti beszélgessetek csak- mondom majd eltűnök a konyhában.

Gyorsan vízbe tettem a virágot, majd kivettem a sütőből a vacsoránkat. Teríteni készültem amikor két kar fonódott a derekam köré, majd a nyakamba pusziltak.

- Mit segítsek?- kérdezi.

- Ezeket- fordulok meg a kezei között és három tányért adok oda neki- rakd ki meg ott vannak a poharak- mondom, majd az ebédlőbe vittem a kaját. Szalvétát és evőeszközöket raktam még ki aztán mondtam, Charlesnak, hogy nyugodtan menjen vissza apámhoz mert még a süti sül.

·🌺·

Why exactly her?- BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now