14.- Když čas rychle ubíhá...

70 1 0
                                    

,, Amy?" zeptal jsem se nechápavě když jsem otevřel dveře.

Jen se ke mně vrhla a silně mě objala.

,, Co se děje?" hladil jsem ji po rovných hnědých vlasech. Jen tiše zasténala a rozplakala se na moji holou hruď. Kvůli tomu, že mi bylo pokaždé v noci teplo, nespal jsem v tričku.

,, Pročpak pláčeš Amy?" pohladil jsem ji opět po vlasech. Popadl jsem ji do náruče a posadil na moji postel. Sedl jsem si na postel vedle a znovu ji objal. Přitiskla se ke mně ještě blíž.

Byl jsem zároveň šťastný, že mě objímá ale taky jsem byl smutný. Nechtěl jsem aby plakala.

,, Amy, proč pláčeš? Co se stalo?" konejšivě jsem ji hladil po vlasech.

,, Zdálá se mi noční můra." koktala mezi vzlyky,, A on-n-i tě z-zabili." rozvzlykala se ještě víc.

Chvíli jsem to zpracovával než mi to celé došlo.,, Amy, klid. Jsem tady pro tebe. Nic se mi nestalo." kolébal jsem ji ze strany na stranu.

,, P-promiň, když jsem tě v-viděla tak jsem se n-neovládla." snažila se uklidnit.

,, Všechno je v pořádku." usmál jsem se na ni a setřel jí palcem slzy.

,, Děkuju Albusi, já bych za tebou normálně nešla ale Lily nebyla v pokoji. P-potřebovala jsem vedět, že jsi v pořádku. Nechtěla jsem tě budit, promiň." snažila se na mě usmát.

,, Neomluvej se, nemůžeš za to, že se ti zdála noční můra. Navíc Scorpius tady taky není. Nejspíš budou spolu." usmál jsem se.

Začaly se jí pomalu klížit oči.,, Jestli chceš klidně můžeš zůstat tady." nabídl jsem jí nervózně.

,, Nechci ti překážet." zakroutila hlavou.

,, Ty a překážet?" usmál jsem se.

,, No, když ti tu nebudu vadit..." spokojeně si lehla na moji postel a přitiskla si mě k sobě.,, Dobrou noc Albe." zašeptala a mě zahřálo u srdce.

,, Dobrou noc, krásná Amy." zašeptal jsem a jemně ji políbil do vlasů, jakmile usla.

Albus si jen myslel, že Amy spí. Ve skutečnosti ho moc dobře slyšela. Srdce jí poskočilo radostí a ona se mohla klidně ponořit do toho záhadného světa kde se vydávala každou noc. Teď už věděla, že se jí nemůže nic stát. Má tady přece toho u kterého se cítí tolik v bezpečí. Je tu s ní ten Albus který ji bez váhání odnesl když si pošramotila kotník. Ten Albus který ji opakovaně bral na malé výlety s košťaty. Ten Albus se kterým tak ráda trávila čas. Ten Albus který jí vždy věnoval objetí když ho potřebovala. Ten Albus Potter kterého měla tak ráda, jen se mu bála vyznat city.

Kéž by jen veděla, že onen mladík o ni stojí stejně, né-li více než ona samotná.

Toho rána bylo v domě na Grimauldově náměstí 12 velice rušno. Scorpius s Lily se probudili v altánku na zahradě když je probudila Ginny Potterová společně s Harrym. Oba mladí kouzelníci tedy museli přiznat, že spolu doopravdy chodí. Když je oba rodiče ujistili, že jim to ani přinejmenším nevadí, ještě půl dne jim za to děkovali.

James a Jess se probudili rozvalení na zemi v Jamesově ložnici. Dovtípili se, že při včerejším debatování, museli oba usnot. Proto se oba celý rozlámaní rozhodli dnes nepodnikat žádné až moc fyzicky náročné aktivity. Například běh, rychlá chůze, chůze po schodech nebo samotná chůze. Proto oba ulehli do postele odhodláni vydržet v ní minimálně do oběda.

Pro Albuse a Amy bylo tedy ráno nejspíš nejpříjemnější. Oba se totiž probudili když odněkud z domu uslyšeli hlasitý smích.

,, To bude z kuchyně, odhaduju to na nějaký velice vtipný žertík popřípadě dechberoucí historku ze života." zamumlal jsem rozespale.,, Dobré ráno."dodal jsem když jsem se otočil na smějící se hnědovlásku.

Potter hledá holku! [HP FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat