,, Albusi! Vstávej! Jsou Vánoce! Tak už vstávej!" zběsile semnou třasla nedočkavá Lily.
,, No jo vždyť už jdu." promnul jsem si oči a vstal.
Celý dům jen zářil různými světýlky a vánočními ozdobami. Všude byla vůně cukroví a výrazná vůně skořice.
Den uběhl rychle jako voda. Po obědě, společně s Jamesem a Lily jsme se vydali na nejbližší náměstí tady v Londýně. U nazdobeného vánočního stromu bylo spoustu mudlovských dětí a zpívali vánoční koledy.
Chvíli jsme je pozorovali nakonec Lily usoudila, že by jsme měli jít vyzkoušet nějaké to mudlovské cukroví které se na trzích prodávalo.
,, Dobrý den, máte nějaký balíček?" zeptala se Lily u jednoho ze stánků. Ani jeden jsme názvy neznali proto jsme byli rádi když prodavač kývl hlavou a začal na tácek skládat různé druhy.
Lily vytáhla peníze a po pár minutách bádání zjistila kolik chce po nás bankovek.
Společně jsme si sedli na lavku a vyzkoušeli podivné bílé hrudky zatočené do špičky.
,, Pro merlina, je to sladké jako Hagridovy griliášové hrudky." zašklebil se James.
,, Jo tady tohle je tak i tvrdé." ubezpečila ho Lily a podala nám zvláštně vypadající cukroví ve tvaru vlašského ořechu.
,, Tady tohle je dobrý." zakousl jsem se opět do křehkého těsta plněným marmeládou.
,, Není nad zlaté babiččino cukroví." zasmála se Lily.
,, Vřele souhlasím. Už je celkem zima. Nechcete už jít domů? Jaksi ještě nemám zabalený kufr." podíval se po nás James.
,, Já taky ne." zasmál jsem se.
,, Myslím, že je nejvyšší čas. Tak tedy vyrážíme." zavelela Lily.
Celý promáčení od mokrého sněhu jsme se dobelhali domů. Rychle jsme se zabalili kufry a za půl hodiny jsme vyráželi do doupěte.
Hned jak jsme otevřeli dveře ovanula nás ta jedinečná vůně. ,, Harry, Ginny, děti." rozeběhla se ke dveřím babička Molly a všechny nás objala.
V doupěti byla už celá rodina. ,, Trochu jsme se zpozdili, děti se šli podívat ještě na mudlovský trh." říkala právě mamka když jsme se zdravili i s ostatními členy rodiny.
,, Zaneste si věci do ložnice a přijďte dolů. Pár z nás tady už šilhají hlady." pohodila hlavou k Ronovi.
Pomohl jsem Lily vzít kufr i přes její protesty a donesl ho do pokoje kde spávala.
Jakmile jsme došli dolů viděli jsme zcela zaplněná místa okolo stolu. Vmáčkl jsem se mezi Jamese a Rose. Bylo jasné, že vánoční večeře bude trvat dlouho, jako každá jiná společná večeře u Weasleyových.
Ráno přišlo brzy, Albus si ani neuvědomil jak se dostal do postele. Spal v pokoji se svými bratranci a Jamesem.
Když jsem se dobelhal do kuchyně všiml jsem si dárků které ostatní rozbalovali pod stromečkem. Přidal jsem se s potěšením k nim. Dostal jsem spoustu krásných a užitečných věcí. Od věcí na famfrpál až po pletený svetr od babičky. Pozastavil jsem se u jednoho dárku který mi poslala...Amy. Neměl jsem slov. Vážně si na mě vzpomněla. Otevřel jsem krabičku, byl v ní obrázek Bradavic s rudou oblohou a dvě košťata na kterých seděli dvě siluety. Pochopil jsem, že to byla ona a já při jednom z prvních výletů na koštatech. Otočil jsem obrázek a usmál se od ucha k uchu. Byli tam moje slova co jsem jí tehdy řekl ,, Máš krásné oči, je na co koukat.". Za textem byli velice jemně nakreslené moje zelené oči které jsem jako jediný zdědil ze sourozenců. Je to nádherné pomyslel jsem si. Zastyděl jsem se když jsem si uvědomil, že jsem jí poslal jen sladkosti a nějakou knihu.
,, Ale na co tak koukáš?" zeptala se Rose. Rychle jsem schoval obrázek a ukázal jí dárek od strýčka George a tety Angeliky.
Tři dny v doupěti uběhli jako voda a my se vraceli zpátky domů. Dneska měla přijet Amy. Ten den na který jsem se tolik těšil dneska přišel. Taky měl teda přijet Scorpius, ale to bylo vedlejší.
Měl jsem vymyšlený skvělý plán, až zazvoní mile ji přivítám, udělám na ni dojem a provedu ji po domě.
Vyběhl jsem do pokoje a naházel všechny věci z kufru do skříně. Teď už jen čekat než se ozve zvonek.
Jen jsem na to pomyslel a uslyšel jsem zvonek od domovních dveří. Bleskově jsem seběhl schody, přece mě nemohl nikdo předběhnout. Bezmyšlenkovitě jsem otevřel dveře. K mému zklamání to byla jen Jamesova přítelkyně Jess.
,, Ahoj Jess, pojď dál James je nahoře v pokoji." usmál jsem se a zavřel za ní dveře.
,, Díky Albusi." nervózně se usmála.
,, Děje se něco?"
,, Ale to víš, jenom jsem trochu nervózní z vašich rodičů." dívala se mi přes rameno.
,, Neměj strach, James jim o tobě celý týden povídal takže je nic nepřekvapí." nejspíš ji to moc neuklidnilo. Začala se klepat a stále se dívala na schody. ,, Tedy chci říct, že se nemáš čeho bát. Určitě se jim budeš líbit. Pojď, ukážu ti kde má James pokoj." vydal jsem se společně s Jess k Jamesovu pokoji. Zaklepal jsem na dveře. James otevřel dveře a díval se na mě.
,, Co potřebuješ Ale? Zrovna jsem-" přerušil svoji původní větu když si všiml Jess za mnou.
,, Jess rád tě vidím." Usmál se na ni a přitáhl si ji do objetí.
Vydal jsem se zpátky do kuchyně kde jsem obeznámil mamku, že Jess už přijela. Možná se mi to jen zdálo, ale přišla mi nervóznější než samotná Jess. Ruce se jí klepaly a oči jí culaly ze mě na dveře a zpátky.
,, Mami klid, jsi nervóznější než Jess." usmál jsem se a hnal se ke dveřím když jsem dnes podruhé uslyšel zvonek.
,, Nazdar Scorpe." přivítal jsem svého nejlepšího kamaráda.
,, Ahoj Albusi." objal mě.
,, Tak co Vánoce?" pomohl jsem mu vzít kufry a vydal se ke schodišti.
Než stačil odpovědět přiřítila se do předsíně mamka.
,, Dobrý den paní Potterová." usmál se.
,, Ahoj Scorpiusi. Hoši zajděte mi do obchodu pro zeleninu úplně jsem na ni zapomněla." vtiskla mi do ruky lístek a odběhla zpět do kuchyně.
,, Jasně. Tak pojď ať to máme z krku. A co ty Vánoce teda?"
,, No nebylo to nejhorší." ušklíbl se Scorp.
,, Už si jim řekl, že chodíš s Lily?"
,, Jo."
,, Co ti na to řekli?" otevřel jsem dveře do mého pokoje.
,, No první se ujal slova děda Lucius, to si měl vidět. Křičel na celé kolo vlastně mu ani nebylo rozumět. Každopádně babička a otec velice překvapili." povídal mezitím co jsme scházeli opět ze schodů.
,, Vážně?" nevěřícně jsem povytáhl obočí.
,, Nevěřil jsem vlastním uším, ale oni mi řekli, že jsem si nevybral tak špatně. Dokonce řekli, že je Lily pohledná dívka. Říkám ti normálně jsem myslel, že se mi to jen zdálo."
,, Páni." vydechl jsem zatímco jsem si oblékal kabát.
Když jsem šel otevřít dveře Scorp zrovna nešťastnou náhodou zakopl a svalil se na mě. Dveře se rozletěli a já jak široký tak dlouhý dopadl na ulici.
,, Kruci Scorpe co blbneš." sbíral jsem se ze země.
,, Promiň, zakopl jsem když jsem si nazouval boty."
,, Ahoj kluci." uslyšel jsem známí dívčí hlas na který jsem tak dlouho čekal.
,, Amy! Ehmm...Ahoj jak je?" mnul jsem si naražený loket.
,, Jo fajn. Lily je nahoře?" zčervenala.
,, Ano je u sebe v pokoji." pustil jsem ji dovnitř a zavřel za ní dveře.
,, Tak to byl propadák." plácl jsem se do čela.
,, Nechceš mi něco říct?"
ČTEŠ
Potter hledá holku! [HP FF]
Fanfiction,, Já nevím. Myslím, že se nějakým holkám asi líbím, ale co já vím? Je to těžký. Je jich tolik! Proč jich musí být tolik?" stěžoval jsem si. ,, Ale no tak. Nějaká ti padne do oka." uklidňoval mě Scorpius. ,, A když ne, vyvěsíme do všech společensk...