Müziği açmış deliler gibi dans ediyorduk. Gören cidden deli olduğumuzu düşünürdü. Bir ses bombasından erik dalı açmış üstümüzde pijamalarla oynuyorduk.
Aniden aklıma gelenle odama gidip gitarımı alıp geldim. "Biri bana eşlik edebilir mi?" Yazgı yanıma geldiğinde gülümsedim. Zaten herkes dönmüş bize bakıyordu. 'Unuturum Elbet' şarkısını çalmaya başladığımda hem ben hem de Yazgı söylüyorduk. Bittiğinde kızların hepsi alkışladı.
"Elf sokağında kabus izleyelim mi?" sorumla herkes bir an duraksasa da onaylamışlardı. Yağmur "O zaman ben mısır patlatayım." dediğinde hepimiz onu onayladık. Mutfağa gitmişti. Etrafı dans ederken fazlasıyla dağıtmıştık yine de umursamadım. Bu gece bizimdi.
Çalan telefonumla kaşlarımı çatarak telefona baktım. "Benim telefon nerede lan?" sorumla herkesin kaşları çatılmıştı. Pelin "Nereye koyduysan oradadır." deyince göz devirdim. Hepimiz etrafa bakmaya başlamıştık.Koltuğun üstünde olduğunu görünce gidip aldım. Kimin aradığına baktığımda Selma Hanım olduğunu gördüm telefonu açıp kulağıma koydum.
"Selma Hanım bir şey mi oldu?" telaşla konuşmamla karşı taraftan bir gülme sesi geldi takmadım. Tam o sırada elinde patlamış mısırlarla Yağmur girdiğinde sırıttım. "Yok kızım seni merak ettim o yüzden aramıştım. Bir sorun yok değil mi?" dedikleriyle rahatlamış bir nefes verdim. "Yok Selma Hanım bir sorun yoksa kapatıyorum." beni onayladığında kapatmıştık. Yağmur'un sorusuyla ona döndüm. "Kim aradı?" "Selma Hanım" dediğimde kimse bir şey dememişti geçip filmi açıp izlemeye başladık.
Film bittiğinde abur cuburlarda bitmişti. Gerilim filmi olmasına rağmen normalde insanların korkacakları yerlerde biz kahkahalarla gülmüştük.Hiç takmadan çekirdek alıp çitleyerek dedikodu yapmaya başladık. Bio'ların yaptıklarını da anlatmıştım. Selma Hanım ve Metin Bey dışında herkese fazlasıyla küfretmiştik. İçim soğumuştu.
Yağmur Yazgı Pınar ve ben twister oynuyorduk. Diğerleri de izliyordu. Sıra sıra herkes oynamıştı. Sırıtarak elime bir yastık alıp bağırdım. "Yastık Savaşı " herkes gülerek eline bir yastık almıştı. Yastıklarda birbirimize vurduğumuz sıra da hepimiz deli gibi gülüyorduk. "Biraz da bakım vakti ." hepimiz Naz'ı onaylayıp yüzümüze maske yapmıştık.
Fotoğrafımızı çekip instagramda paylaşmıştık. Bir film daha açıp onu da izledik. Sabah olmuştu zaten. Hepimiz evlere dağılıyorduk. Motora binip eve sürmeye başladım. Yüzümdeki mutlu ifadeyi de silmiştim zaten. Eve girdiğimde herkes uyanıktı buna şaşırmıştım." Niye herkes uyanık?" Eray buna göz devirmişti. "Senin için değil." ona göz deviren bu sefer ben olmuştum.
Ege " Bir aile dostumuzun kızı bir kaç günlüğüne bize gelecek." dediğinde başımı salladım 'anladım' dercesine . Off'ladım. İçimde kötü bir his vardı. Bir şey olacaktı kesin, bu beni fazlasıyla endişelendiriyordu. Takmamaya çalışarak derin bir nefes aldım. Selma Hanım "Kızım bir sorun mu var ?" dediğinde "Yok sadece biraz yorgunum." yanıtladım beni başıyla onayladı. Stresle bacağımı sallamaya başladım. Salladığım bacağıma çatık kaşlarla bakıyordu Arman.
Ona baktım ters ters telefonuma gelen bildirimle telefona baktım.
AKIL HASTANEMİZ
Başak Tanem: Affet bu gece ölmek istedim.
Yaşam Pınar'ım: Pembe bir mezarlık olmak istedim.
Yunus Emre: Karanlığı elimle bölmek istedim.
Oğuz Kağan: Seni çok özledim.
Can ciğerim: Çok istedim bu gece kendimi asmak.
İnsanlık Evrim'i: Ellerimle kendi mezarımı kazmak
Mafya Halil: Elimden gelen oturup evimde.
Mafyanın ikizi: Sana şarkılar yazmak.
Nazlı Naz: 👏🏻👏🏻👏🏻
Siz: Benim inadıma mı yapıyorsunuz ?
Badem gözlü Bade: Rahat bırakın bakayım Asel'i
Yağan Yağmur: Gidin yatın lan hadi aq.
Kader bu Yazgı: İşsiz misiniz lan gidin yatın.
Ateşle oynama: İşsiz değil miyiz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALT ÜST OLAN HAYATIM
Literatura FemininaKarıştırılan bebekler Yalan olan yıllar Yıkılan hayaller Travmalar 07.09.2022 erkekkardeş sıralamasında 3. 16.10.2022 acılar sıralamasında 1. 06.11.2022 gençkızedebiyatı sıralamasında 8. 16.10.2023 acılar sıralamasında 2. 20.10.2023 acılar sıralamas...