Sabah uyandığımda fazlasıyla neşeliydim. Kalkıp hızlıca üstümü değiştirdim. Beyaz bir crop ve siyah bir şort giymiştim. Üstüne siyah bir oduncu gömlek aldım.
Gülerek aşağı indiğimde herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu. Selma Hanım konuşmaya başladığında onu başımla onayladım. " Kızım bir şey mi oldu bu kadar mutlusun?" hızlıca konuşmaya başladım. "Arkadaşlarla lunaparka gideceğiz de Selma Hanım. Şey sanırım biraz fazla heyecanlıyım." dedim mahcup bir tavırla Eray'ın gülerek dedikleriyle gülümsedim, buruk bir gülümsemeydi bu daha çok. " Sanki ilk defa lunaparka gidecek gibi tepki veriyorsun." Metin Bey'e dönüp konuşmaya başladım." Metin Bey gidebilirim değil mi ?" tam Metin Bey beni onaylayacağı sırada Selma Hanım lafa atladı. " Abilerinden biri ya da ikizin seninle gelmediği sürece hayır." off'layarak onlara baktığımda Pamir " Ben geleyim mi " dediğinde her ne kadar istemesem de onayladım. Hızlıca dışarı Pamir'e gideceğimiz yeri tarif etmiştim.
Geldiğimizde onu hızlıca herkesle tanıştırdığımda gülmüştü bu halime. Lunaparka girdiğimizde önce Pamir'in itirazlarına rağmen hız trenine binmiştik. Sonrasında sırasıyla 360 , dönme dolap , çekiç, korku tüneline girmiştik. Pamuk şeker almaya karar vermiştik. Pamir konuştuğunda ona baktım. "Asel bir gelsene." yanına gittiğimde birlikte yürümeye başlamıştık. Atlı karıncanın oraya geldiğimizde anlamazca Pamir'e baktım. Pamir bilet parasını ödediğinde hâlâ anlam veremeyerek ona bakıyordum. Atlı karınca durduğunda Pamir'in dedikleriyle şok geçirmiştim." Binsene Asel." şaşkınca ona bakmamı durduran onun beni hafifçe ittirmesiydi. Ona bakıp geçtim atlardan birine bindiğimde Pamir gülümseyip telefonunu çıkardı. Dönmeye başlayan atlı karıncayla gülümsedim. Gülüyordum arada Pamir'e baktığımda bana bakarak gülümsediğini fark ettim. Güvenmiyordum hâlâ ama bu yaptığı beni mutlu etmişti.
İndiğimde diğerlerinin yanına gitmiştik. Pamir'e teşekkür etmeyi de unutmamıştım. Pamuk şekerleri yerken sohbet ediyorduk. Ateş telefonunu çıkardığında gülümsedim Pamir " Sizi çekeyim mi ?" dediğinde Hepimiz onaylamıştık. Ateş videoya çekmesini söylemişti. " Yıldızların altında." dediğimde hepsi beni onayladı. Pamir'e işaret verip gülümseyerek söylemeye başladık. " Benim gönlüm sarhoştur. Yıldızların altında. Ah sevişmek ne hoştur. Yıldızların altında." Pamir kaydı durdurmuştu gülümseyip yarın okulda görüşmek üzere vedalaştık. Pamir'in arabasına yürürken o konuşmaya başladı. " Arkadaşlarını fazlasıyla seviyorsun anlaşılan. " onu cevaplamadım. N'olur n'olmaz şimdi onlara zarar verirler filan . Eve geldiğimizde hızlıca odama çıkmıştım. Banyo yapıp üstümü değiştirip aşağı indim.
Pamir bugün olanları anlatıyordu gülerek herkes onu dinliyordu. Mete sıkılmış olmalı ki Pamir'in sözünü kesip konuşmaya başladı. " Pamir barfiks çekme yarışı yapalım mı var mısın?" Pamir sırıtıp abisini onayladı. Metin Bey'in dediğini ben onayladım. " Çocuklar Asel de dahil olmak üzere hepiniz yapsanıza." Eray'ın dedikleriyle sırıtmam genişledi. " Baba şimdi hanımefendi yorulmasın." Eray bana tip tip baktığında göz devirdim. Hızlıca odama gidip spor kıyafetlerimi giydim. Herkes ayaklandığında bende onları takip etmeye başladım. 4. kata geldiğimizde bir odaya yöneldiler peşlerinden gittim. Odanın içini görmemle gözlerim şokla kocaman açıldı. Burası resmen bir spor salonuydu. Hafifçe gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALT ÜST OLAN HAYATIM
Literatura FemininaKarıştırılan bebekler Yalan olan yıllar Yıkılan hayaller Travmalar 07.09.2022 erkekkardeş sıralamasında 3. 16.10.2022 acılar sıralamasında 1. 06.11.2022 gençkızedebiyatı sıralamasında 8. 16.10.2023 acılar sıralamasında 2. 20.10.2023 acılar sıralamas...