Lütfen kenardaki küçük yıldızı turuncu yapar mısın?Bir de satır arası yorum yaparsan bu bölümü yazan kişi çok mutlu olacak.
Sınır : 10 oy 85 yorum
Şimdi bölüme geçelimmmm. 🌺🌺🌺
Sabah duyduğum kuş cıvıltılarıyla uyandım. Gözlerimi aralayıp camdan dışarı baktım. Kaşlarım çatıldı ben gece yatarken camı kapatmıştım. Şimdi nasıl açıktı ki?
Evdekilerden biri açmıştır herhalde diye düşünerek kalktım yataktan. Banyoya gidip işlerimi halledip çıktım.
Giyinme odama girdim. Bana kalsa bugün pijamalarımla bile kalabilirdim. O derece bir uyuşukluk vardı üstümde.
Dolaplara bakınırken telefonuma gelen ardı arkası kesilmeyen mesajlarla kaşlarım çatıldı. Sabahın bu saatinde kim olabilirdi ki?
Dolaplara bakmayı bıraktım. Bugün ne şirkete gidecek ne de dışarı çıkacak halim vardı. Yatağın yanında şarjda olan telefonumu alıp mesajların kimden geldiğine baktım.
Müdür: Asel günaydın.
Müdür: Kusura bakma rahatsız ediyorum.
Müdür: Sabah bu saatlerde uyanıyorsun diye bu saatte yazdım.
Müdür: Biliyorum hayatında olan bir kaç sorun var.
Müdür: Ama Okul Balosu'nu bugün yapabilir misin?
Siz: Aaa hocam ben unutmuştum özür dilerim. Bugün başlarız bizimkilerle hazırlıklara akşama hallederiz her şeyi.Yazdım elimle alnıma vurdum. Ben onu nasıl unutmuştum? Çok salağım. Ağlamaklı bir ses çıkardım. Okul balosu vardı değil mi?
Neredeyse hiçbir şey yoktu elimizde. Hızlıca giyinme odasına yöneldim. Ben az önce bugün hiçbir şey yapasım yok , dışarı çıkmak istemiyorum mu demiştim ? Derin bir nefes verdim.
Hadi ama Asel sakin ol. Bizim tayfayı gruptan iki defa çaldırdım. Mesajlaşmanın ekran görüntüsünü attım gruba. Ardından gruptan çıktım. Telefonu yatağın üstüne atıp derin bir nefes vererek giyinme odasına girdim.
Dolaplara bakınmaya başladım. Gördüğüm beyaz dantelli bir elbiseyi alıp üzerime geçirdim. Elbise dizimin biraz üzerine geliyordu. Hava soğuk olduğu için ne olur ne olmaz siyah deri bir ceket giydim. Şahsen güzel durmuştu.
Siyah bir sırt çantası aldım. İçine telefonumu, cüzdanımı, kimligimi ve gerekli olabilecek diğer şeyleri alıp çıktım. Saçımı hızlıca bir tarayıp tepeden topladım.
Kapıdan gelen sesle olduğum yerde sıçradım. " Ne o sevgilin mi mesaj attı bu saatte onunla buluşacaksın? " kapıya dönüp konuşan Alkım'a baktım. Göz devirerek kapıya gittim.
Dediğini duymamazlıktan gelerek " Madem uyanıksın ve çıkacağımı biliyorsun. Annenlere söylersin. Akşama geç geleceğim. " dedim. O an aklıma gelen akıllı saatimle gözüm odaya kaysa da elimi havada sallayarak çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALT ÜST OLAN HAYATIM
Literatura KobiecaKarıştırılan bebekler Yalan olan yıllar Yıkılan hayaller Travmalar 07.09.2022 erkekkardeş sıralamasında 3. 16.10.2022 acılar sıralamasında 1. 06.11.2022 gençkızedebiyatı sıralamasında 8. 16.10.2023 acılar sıralamasında 2. 20.10.2023 acılar sıralamas...