17. BALO

635 32 59
                                    

 
  Lütfen kenardaki küçük yıldızı turuncu yapar mısın?

  Bir de satır arası yorum yaparsan bu bölümü yazan kişi çok mutlu olacak.

Sınır : 7 oy 60 yorum

  Şimdi bölüme geçelimmmm. 🌼🌼🌼

  B-bu gerçek değildi ya. Yok ya olamazdı. Bu o olamazdı. Bu Yankı olamazdı.

  Hızlıca kendime geldim. Ona dönerek konuşmaya başladım. " Pardon beyefendi ben sizi tanımıyorum. Birine benzettiniz herhalde. " dedim. Kollarını belimden çekmeye çalıştım.

  Kulağıma eğilip fısıltıyla " O zaman neden şaşırdın ? " dedi. Derin bir nefes alıp sinirle " Herhalde bir anda arkandan sarılsam ve beni tanımıyor olsan sen de şaşırırsın ! " dedim kollarını çekmeye çalışıyordum bunları konuşurken.

  Zar zor da olsa kolunu çekmeyi başardım. Başardığımda yüzüne bile bakmadan balkondan çıktım hemen.

  Derin derin nefesler alıyordum. Balkonun yanındaki duvara yasladım sırtımı. Nefeslerim biraz düzene girdiğinde aşağı inmeye başladım.

  Aşağı indiğimde abi tayfasının oturduğu masaya doğru ilerledim. Yanlarına gidip hiçbirine bir şey demeden sandalyelerden birine oturdum.

  Hiçbir şeyi düşünmek istemediğimden hiçbirine çaktırmadan çantamdam kablosuz kilaklığımı alıp telefonumdan müzik açtım. Tek kulağıma taktım kulaklığı bir şey derlerse diye.

  Etrafı izlemeye başladım. Gelenler vardı. Bazıları tanıdıklarının yanına gidiyordu. Sohbet edenler vardı. Bazıları ise üstlerindeki süslü kıyafetleriyle etraftaki kişilere küçümser biçimde bakıyorlardı.

  Selma Hanım'ın yanıma geldiğini fark ettiğimde derin bir nefes bıraktım. Yanıma geldiğinde konuşmaya başladı. " Asel hadi gel seni birkaç kişiyle dhaa tanıştıracağım. " dedi.

  Göz devirdim ne gerek vardı ki buna? Ayağa kalktım. Masadakilere beni kurtarın dercesine baktım. Sadece bana bakarak gülmeleriyle sinirli derin bir nefes verdim.

  Selma Hanım'ı takip etmeye başladım. Bir masaya geldiğimizde gülümsedim. Can'lardı bunlar. Bahar teyze ve Evrim ile sarıldım. Ardından Can ile el sıkıştım. Bir anda el sıkışmayı bırakıp Can'ın boynuna sarıldım. Şaşırsa da bozuntuya vermeden sarıldı.

  Kimseye göstermeden hafifçe kulağıma eğilip kısık sesle " Neyin var ya da ne oldu ? " dediğinde yutkundum. Hafifçe kulağına yaklaşarak kısık sesle " Daha sonra anlatırım. " dedim.

  Uzaklaştığımızda Selma Hanım bana ters ters bakıyordu. Onların yanından uzaklaştık. Hiçbir şey demedi.

  Başkalarının yanına geldik. Aylin Hanımları gördüğümde derin bir nefes verdim. Hiç ısınamadım şu kadına ya. Çok iticiydi. Kendini bir şey sanıyordu.

  Beni görünce " Aa Asel nasılsın tatlım? " dedi. Bir insan bu kadar mı itici olur ya? Yapmacıktan gülümseyerek " İyiyim siz nasılsınız ? " dedim.

  Bana aynı şekilde yapmacıktan gülümseyerek " İyiyim tatlım. " dedi. İticiliğinden ve balkonda olanlardan sinir krizi geçirmek üzereydim.

  Selma Hanım'la da selamlaştığında başka bir masaya yöneldik. Selma Hanım kısık bir sesle bir masaya bakarak " Ahu Hanım yanındaki de kızı Zümra. " dediğinde başımla onayladım.

  O masaya geldiğimizde etek selamı verdim. Ahu Hanım bana bakıp gülümsedi. Ardından Selma Hanım'a döndü. Onunla sohbet etmeye başladı.

  Ben de yüzümdeki sahte gülümsemeyle kızı Zümra'ya döndüm. Kız bana küçümserce bakıyordu. Ah hadi ama burada herkes başkalarını küçümsemek zorunda mıydı ? Derin bir nefes aldım. Sabırlı ol Asel. Sakin ol. Başını başka bir tarafa çevirdi.

ALT ÜST OLAN HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin