33. İSTENMEYEN

55 4 0
                                    

  Alkım'a bakıp yutkundum. " Alkım, Asel isteyerek yapmadı. Kazayla bana bıçak saplandı o sadece kendini korumaya çalışıyordu." Altuğ'un ne dediğini anlamıyordum. Yutkundum . Beynim zonkluyordu.

  Eğilip ilaç çekmecesinden haplarımı çıkardım. Şu anda görmeleri umurumda değildi. Hepsinden birer tane içtiğimde başımı yastığa koyup gözlerimi kapattım." İyi uykular. " Saçlarıma öpücük konduran Altuğ odadan çıktığında. Yanağıma öpücük konduran Alkım'a baktım. " Alkım bugün benimle uyur musun lütfen?" Yutkunup gözlerime baktı. Tam pes edecekken yanıma uzanmasıyla gülümseyerek göğsüne yattım.

  Gözlerimi kapattığımda saçıma öpücükler kondurmaya devam eden Alkım'la gülümsedim.

§~--~§

Sabah
Asel'in anlatımıyla

  Sabah uyandığımda Alkım yanımda yoktu. Belki de ben uyuduktan sonra kendi odasına gitmişti. Aşağı indiğimde salondan gelen seslerle oraya yöneldim.

  " Baba zaten geldiğinden beri istemiyoruz ya Asel'i. Gitsin." Arman...

  " Baba cidden ya sevmiyoruz sen de sevmiyorsun, umurunda bile değil. Ya velayeti sende kalsın ama şimdiden gönder." Hakan...

  " Baba bana Efe yetiyor ben Efe'yle geçinebiliyorum. Bir üçüze ihtiyacımız yok. " Ege...

" Ya ablamın size ne zararı dokundu da onu istemiyorsunuz. Arman abi seni bir kafeye çağırıp içeceğine yüksek dozda uyuşturucu katıp da arabayla kaza yapmanı sağlayıp hatta sana sevgilisi çarpan Ece'ye bile bu kadar tepki vermemiştin. Ki sonrasında 3 ay yürüyememiştin bile! Hakan abi geçen yıl sunumunu bir artı on sekiz videoyla değiştirmiş hatta seni pedofiliymiş gibi göstermemiş miydi videoda? Mete abi sen de ilk geldiğinde ablama yükleniyordun. Sadece önemli bir ihalede projenizi çocukken yaptuğın çizimlerle değiştiren Ece'yken hem de! Ya benim önümde sevgilisiyle yaşadığı o iğrenç şeye rağmen ben de kötü davrandım tamam ama sizin kadar da değildim ya. Ege abi tüm okul senden nefret etmiyor mu? Bir çocuğu bıçakladığını sandıkları için. Ya bunları bize yapan Ece'yken biz hesabını ablamdan sorduk ya! Ben bizim insanlığımıza inanamıyorum. " Eray'ın sözleri bittiğinde yutkundum.

" Eray o çok masum sandığın ablan var ya Altuğ abimi bıçaklayan aslında oymuş. Abimin kendisini kurtardığını anlamamış kendine zarar vereceğini düşünmüş kendini savunmaya çalışırken ileride edilen ateşle abime saplamış bıçağı korkuyla hem de beş defa. Gerçi Altuğ abim de bundan sonra kendini ölü gösterdi bize de. " Alkım. Hemen satmıştı bizi, beni.

" Alkım sana dün de dedik Asel kendini korumaya çalıştı diye. Ayrıca benim kendimi ölü gösterme sebebim Ece'ydi. Onu istemediğimdendi. " Altuğ...

" Abi sen bile kendine zarar verileceğini düşünsen yapardın bunu. " Pamir'immm. Canım abim.

" Bu arada Asel'e niye bu kadar yükleniyorsunuz ben onu anlamadım. Bu arada benim ilk kızımı öldü biliyorsunuz ya o aslında ölmedi beni terk etti. Yani terk edilmek bu kadar kolay. Sonra Asel'in boşluğunu aramayın. " Yankı'ydı bunları diyen belki de gerçekten de pişmandı. Elimdeki telefonum titrediğinde telefona çevirdim meraklı bakışlarımı.

Bilinmeyen numara : Merhaba küçük kız, Yankı abinin sana neden öyle davrandığını merak ediyor musun? Eğer ediyorsan cevapları bugün Pembe Kafe'ye gelerek öğrenebilirsin. Tam iki saat sonra. Eğer bir saniye gecikirsen hiçbir şey öğrenemezsin küçük.

  Kaşlarım çatılırken Metin beyin sesini işittim.

  " Ben ne Asel'i ne de Efe'yi istiyorum. İkisini de sevmiyorum da istemiyorum da."

ALT ÜST OLAN HAYATIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin