Bölüm Şarkısı: Madrigal>>>Seni Dert Etmeler
~~~~~~
Melisa Ekim'e omuz atıp havuza düşmesini sağlamıştı,geçen birkaç dakika içinde Ekim hâlâ çıkamamış etrafdakiler ne kadar sessiz olsa da korkmaya başlamışlardı,Kanat elindeki içeceği bir kenara fırlatıp havuza atlamış ve nerdeyse bayılmak üzere olan Ekim'i çıkartıp şezlonga yatırmıştı...
Herkes endişeyle onlara bakarken Melisa ise kıskançlık ile Ekim ve onunla ilgilenen Kanat'a bakıyordu.. Kanat Ekim'in saçlarını okşarken aynı zamanda kulağına sakin olmasını gerektiğini söylüyordu..
"Tamam geçti sakin ol bak,ben burdayım,yanındayım,korkma Ekim"
Bekir şoktan çıkıp Ekim'in yanına geldiğinde ıslak saçlarına bir öpücük kondurmuştu..
"Ekim iyi misin?"
"Saol,gerçekten çok iyiyim Bekir"Kanat Melisaya sen ne yaptın dermişcesine bakarken Ekim ayaklanmış ve Melisanın karşısına dikilmişti,yanındaki Kanat'a aldırmadan konuşmaya başlamıştı..
"Sen ne yaptığının farkında mısın?"
"Ekim gerçekten bilmiyordum yüzmeyi bilmediğini"
"YA SEN ÇOCUK MU KANDIRIYORSUN?,BEN SENİN BU SÖYLEDİKLERİNE İNANACAK KADAR APTAL DEĞİLİM,AMA BURDA ASIL APTAL OLAN SENSİN,tamam ben kabul ediyorum yüzmeyi bilmiyorum ama bundan da utanacak değilim,ama sen bildiğin bir şeyi bilmiyormuş gibi yaparak kendini kandırdığını fark edecek kadar cesaretli değilsin..".Kanat hayran olmuş bir şekilde Ekime bakarken,Ekim kimseyi aldırmadan çantasını
alıp parti mekanını terk etmişti,arkasından ise koşarak Bekir çıkmıştı,Kanat sinirle Melisaya dönmüştü.."Birdaha böyle birşey yapmaya kalkarsan olacaklardan ben sorumlu değilim Melisa"
Melisa sinirle onları izleyenlere dönmüştü..
"BİTTİ PARTİ,DEFOLUN GİDİN EVİMDEN"
Sabaha kadar Ekim doğru düzgün uyumamıştı,dün gece eve gelirken daha da üşümüş,dolayısıyla üşütmüştü,sabah aldığı güzel haber ile keyfi biraz da olsa yerine gelmişti..
"Ayşe çok sevindim kızım ya,tamam hazırlanıyorum ben,görüşürüz"
Ayşenin babası ikna olmuş bugün okula dönüyordu,Ekim yataktan kalkıp aynada kendine baktığında yüzünün çöktüğünü görmüştü,vücudu hassastı,çocukluktan beri böyleydi,ne kadar makyaj yapmayı sevmese de insanların onu böyle görmesini istemediği için hafif bir makyaj yapmış evden çıkmıştı..
Okula geldiklerinde Bekir bahçedeki yeni tanıştığı çocuklar ile basketbol maçı yapıyor,Ayşe de bir ödev için kütüphaneye gitmişti,Ekim ise kantinde çökmüş gözler etrafına bakıp,kahvesini yudumluyordu..
Biraz sonra karşısından gelen ses ile baktığında Kanat gülümseyerek ona bakıyordu ama Ekim'in bakışlarından endişelenmiş olacaktı ki yüzünü endişeli bir ifade aldı..
"Ekim,bu yüzünün hali ne?"
"Hiç birşey"
"Ne demek hiçbirşey,rengin bembeyaz olmuş"Telaş ile elini alnına götürüp ateşine bakmıştı..
"Ekim yanıyorsun sen?"
"Ha yok önemli değil"
"Nasıl önemli değil en az 40 derece ateşin var,havale geçireceksin bu gidişle,kalk revire gidelim baksınlar"
"İlgilendiğin için saol ama gerek yok ben iyiyim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanfictionDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}