Bölüm Şarkısı: Eda Baba/Herşey Seninle Güzel
~İstek Bölümdür~ kdracr
{Leylanın Kazasından 3 Ay Sonra}
O korkunç kazanın ardından çok zaman geçmiş,her yerde çok şey değişmişti tabii bazı kişilerde.. Ekimin annesi Neşe evde vurulmuş bir şekilde bulunmuştu,Ekim arkadaşının acısını atlatamamışken annesini kaybetmişti,psikoljik ve fiziksel anlamda iyi değildi,özellikle annesinin ölümünden sonra hepten karanlığa hapsolmuş,kendini dışarıya kapatmıştı..
Birkaç hafta önce adli tıptan gelen ölüm raporunda annesinin bir bıçak ile öldürüldüğü yazıyordu,bıçağı kullanan kişi solaktı,Ekim birkaç gündür o bıçağın nerde olduğunu arıyordu bu onun karanlık işlere buluşmasına neden olmuştu..
Sabah uyandığında adamdan mesaj olmadığını gördü,formasını üstüne geçirip saçlarını sıkı bir at kuyruğu yapmıştı,birşey yemeden evden çıkmıştı,okula geldiğinde kimsenin suratına bakmadan sınıfa geçmişti,Bekir ve Ayşe ile de fazla konuşmuyordu..
Derse ne ara girip çıktıklarının farkına varmamıştı genç kız,biraz telefonuna gelen mesaj şaşkınlığına neden olmuştu..
"Bu bıçağı arıyorsun değil mi?"
Bıçağın resmini göndermişti,Ekim kimseye bir açıklama yapmadan çantasını alıp eve gelmişti,kimsenin görmediğini odanın kapısını açıp bilgisayarın başına oturup,telefonun sinyalinden yerini bulmaya çalıştı..
Biraz sonra tespit ettiği yer bir depoydu,hızlıca üstüne birşeyler geçirip evden çıktı,depoya geldiğinde demir kapıdan içeriye baktığında gözleri dolmuştu,Kanatın burda ne işi vardı,biraz sonra Kanat tehditkar bir ses tonu ile konuştu..
"Amcamın borcunun tamamı burda,alın ve rahat bırakın onu."
"Ooo delikanlı sen baya cesur çıktın"
"Paranız burda işte anlaştık sanırım."Kanat depodan çıkacakken Ekim kapının arkasına saklanmıştı,Kanat tam çıkacakken aldığı koku ile kapının arkasına bakmış,şaşkınlığını gizleyemeyerek ses tonunu yükseltmişti..
"EKİM,NAPIYORS-."
Ekimin elini Kanatın ağzına koymasıyla Kanat susmuş ama sesi boğuk çıkıyordu Ekim buna gülerken burdan çıkmaları gerektiği aklına geldi..
"Burdan çıkalım konuşuruz."
Kanatın elinden tutup çıkmışlardı,kendilerini sahile atmışken Ekim denizi izlerken Kanat merakına yenik düşerek sormuştu..
"O depoda ne işin vardı?"
"Sana sormalı Kanat?"
"Amcamı sıkıştırıyolardı,hapisten çıktığından beri peşindeydiler,ona zarar vermelerinden korktum parayı ben getirdim."
"Senin amcan mı vardı?"
"Evet,konumuz bu değil soruma cevap alamadım?"
"Annem."Hatırlayınca gözleri dolmuşken bir damla yaş akmıştı Ekimin gözlerinden,Kanat kötü birşey olduğunu anlamış Ekimin ellerini avcunun içine alıp gözyaşlarını silmişti tek parmağı ile..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanfictionDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}