Bölüm Şarkısı: Madrigal/Ne Zamandır Sendeyim
~İstek Bölümdür~ dicbar2222
~
Saçımı dağınık bir topuz yapıp evden çıkmıştım,bugün okula biraz geç kalmıştım son olanlardan sonra aklım tamamen gitmiş gibiydi,Leylanın okula dönmesinin üstünden tam 1 hafta geçmişti,1 haftadır sanki bir boşluğa düştüm ve ordan çıkamıyorum..
Okula geldiğimde önüme bakmadan yürüyordum,sert bir göğüse çarpmıştım,başımı kaldırdığımda Kanat olduğunu gördüm,beni hafifçe süzmüştü gözleriyle..
"Kahraman Kız sen geç mi kaldın?"
"Diyelim ki öyle ne yapacaksın?"
"Birinci dersin bitmesine az kaldı,girmenin bir manası yok gel bir kahve içelim,benden.."Diyip bana gülüp göz kırpmıştı,kantinden iki tane kahve almıştı,birisini bana verip yanıma oturdu..
"Al bakalım."
"Teşekkür ederim."
"Sen teşekkür etmesini biliyor muydun ya?"
"Off sana birşey söyleyende kabahat.."
"Hayır hep sen söyle,yeter ki sen konuş,durmadan konuşsan ben seni hep dinlerim,hep sana bakarım.."Söylediği güzel cümleler ateşimi yükseltirken elini başıma getirip,saçlarımı okşamaya başlamıştı..
"Saçların topluyken de çok güzel oluyorsun,gerçi sen her halinle güzelsin.."
Gözleri bana anlamlı bakıyordu,gözlerinin içi parlıyordu resmen,bu diğerlerinden farklıydı,gülümseyerek ona baktığımda gözleri dudaklarıma kaymıştı,yavaş yavaş bana yaklaşıyordu ki zil çalana kadar,ağzının içinde ufak bir küfür söylemişti ama duymuştum,ve bu hoşuma da gitmişti,yavaş yavaş kantine geliyordu öğrenciler,ama Kanat buna aldırmadan bana bakmaya devam ediyordu..
Biraz sonra aniden belimden beni kendine yapıştırdı,kafasını boynuma gömmüş kokumu içine çekiyordu,derin derin nefes alıp verirken çok rahattı,ama gelenler gözlerini açmış bize bakıyordu..
"Kanat"
"Hmmm."
"İnsanlar bize bakıyor.."Dediğimde elimden tutup beni kaldırmıştı,aceleyle temizlik odasına girince kapıyı kilitleyip,beni tekrar kendine çekti,kafasını yine boynuma gömmüştü,bende ellerimi onun sırtına koyup sarılmıştım ona..
Kaç saat öyle durduk bilmiyorum, kaç ders,kaç teneffüs geçti umrumda değildi,Kanat bir milim bile kıpırdamamış sadece nefes alıp veriyordu..
Huzurla ona sokulurken nasıl nefes alınır onu öğrenmiştim,uzun zaman sonra bu kadar mutluydum,biraz sonra Kanat geri çekilmiş, saçlarımı okşamaya devam ederken yanağımı öpmüştü..
"Sen benim haddimden çok daha güzelsin Ekim,sana o kadar çok bağlandım ki sensiz bir saniye nefes alamıyorum,bana ne yaptın?"
Mest olmuş bir şekilde ona bakıyorken bana yaklaşmış,dudaklarıma yumuşak dudaklarını bastırmıştı,dudaklarımın üstünde dinlendiriyordu,öpmüyordu,gözlerimi kapatmış anın tadını çıkarıyordum,biraz sonra dudaklarını hareket ettirmeye başlamıştı,gülümseyerek elimi ensesine atmış karşılık veriyordum..
Güldüğünü hissediyordum,nefessiz kalana kadar öpüştük,en sonunda ayrıldığımızda alnını alnıma yasladı..
"Dudaklarının tadı çok güzel.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanficDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}