Bölüm Şarkısı: Melis Fis/Uyku Yok
~İstek Bölümdür~ elemquil
~
Genç kız sabah mutlu bir şekilde uyanmıştı,uzun zamandır içinde olan duyguları bugün itiraf edecekti,en özel ve en güzel şekilde,Kanatın aşkının itiraf üzerinden ise birkaç gün geçmişti
{Flasback}
"Artık o okula gelmeyeceğim,beni birdaha göremeyeceksin,ama sana söylemek istediğim son birşey var"
Genç adamın gözleri dolarken Ekim güvenle gözlerine bakıyordu söylemesi için..
"Ben sana aşık oldum."
Ekim ne yapacağını bilemezken inanmıyormuş gibi bakıyordu..
"İnanmıyorum sana,yine saçma sapan oyunlarından biri bu."
"Ekim."Genç kız gidecekken adam kolundan tutup elini kalbine getirmişti,gözlerinden akan yaşlar herşeyi açıklıyordu aslında..
"Gözlerimi boşver,duy beni."
Özlem ile Ekimin dudaklarına kapanmıştı Kanat,Ekim şaşkınlıktan ne yapacağını bilemese de en sonunda yenilmiş ve karşılık vermişti..
~
"Gerçekten okulu bırakacak mısın?"
"Evet,şimdi onu yapıyorum."
"Buna izin vermem."
"Herşeyi yapacak cesaretin var,ama aşka gelince korkaksın."
"Hiç bir şeyden korkmuyorum ben"
"Öyle mi,Ekim kalbinin atışını ta burdan duyuyorum,neden bu aşka izin vermiyorsun,ikimizi de iyileştirsin."
"Aşk iyileştirmez ki,yeni yaralar açar,daha derin yaralar."Genç kız ardında sevdiği adamı bırakıp zor da olsa çıkmıştı asansörden,kalbindeki savaş yine baş göstermişti..
{Flasback Son}
Bu düşünceler ile yatağından kalkmıştı Ekim,aşk ile birlikte değişiyordu ne kadar istemese de,yüzüne renk gelmişti,formasını üstüne geçirip saçlarına şekil vermişti,her zamanki parfümünden sıkıp çıkmıştı evden..
Okula geldiğinde basketbol oynayan Kanat'ı gördüğünde gülümseyerek ona bakıyordu,Kanat bunu görmüş buna karşılık gülümsemişti Ekime,o sırada Ekimin yanına bir çocuk gelmişti.. Kanat öfkeli bakışlar ile çocuğa bakarken Ekim başını gülerek çocuğa döndürmüştü,çocuk hayran bir şekilde Ekime bakıyordu..
"Merhaba Emir ben."
"Ekim"Çocuğun uzattığı elini tutmuştu,bakışları yana kaydığında Kanatın elini yumruk yaptığını görmüştü..
"Sen galiba proje eşleşmelerine bakmamışsın yanıma gelmediğine göre."
Ekim kaşlarını kaldırmış,çocuğu dinlerken aniden Emirin başına gelen top dikkatini dağıtmıştı,baktığında Kanat atmıştı,Ekim biraz daha kıskandırmak istercesine çocuğun omzuna dokunmuştu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanficDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}