23.BÖLÜM: "Yarım Kalan"

1K 59 245
                                    

Bölüm Şarkısı: Mavi Gri/Yerle Bir Olurum

~İstek Bölümdür~gokceren59

~

Çalan alarm ile gözlerini açmıştı Ekim,gece uyuduğu da söylenemezdi,ağlamaktan gözleri şişmiş ve kızarmıştı,dün akşam lunaparkta olanlardan sonra kendine gelememişti,tek birşey merak ediyordu,Kanat onun canını yaktığı için şuan mutlu muydu?

Ekim bu zamana kadar güçlü durmuş şuanda öyle yapacaktı,hırsla yatağından kalkıp formasını üzerine geçirip göz altlarını fondöten ile kapatmış,birkaç dokunuş daha yapıp evden çıkmıştı..

Okula geldiğinde Kanatın arabası da eş zamanlı girmişti okula,Kanat arabadan inerken gözleri direkt Ekimi bulmuşken Ekim bakışlarını kaçırıp yürümeye devam etmişti,ta ki Ece ve Ceyda kollarından tutmuşken gözlerini bir siyah şal ile örtmüştü..

"Melisa rahat bırakın beni."

Ekimin sakin ses tonu herkesi şaşkına çevirmişken kızlar Ekimi yere fırlatmıştı,Ekim dizlerinin acısıyla inlerken yanına Melisa gülerek gelmişti,sinirle gözündeki şalı çıkarmış dizlerinin acısını umursamadan Melisanın karşısına dikilmişti..

"Böyle yaparak canımı acıttığını sanıyorsun ama ben bu sayede daha da güçlü bir şekilde ayağa kalkıyorum,canımı acıtmak için başka planlar yapman gerek,bu basite kaçtı Melisa."

Gülerek elindeki şalı yere fırlatmış,arkasını dönmüş yürüyorken dizlerinin acısıyla oflamıştı,revire geldiğinde dolabı açıp işe yarar birşeyler bulmaya çalışmıştı,bulduğu sargı bezi ile sedyeye oturup ayağını sarmaya başlamışken açılan kapıyla içeriye telaşlı bir Kanat girmişti..

Ekim anlamsızca bakarken Kanat açıklama yapmıştı..

"Hiç öyle bakma,gelmeseydim kafayı yerdim Ekim,dizine bakıp gideceğim."
"Neden?"
"Anlamadım?"
"Neden beni bu kadar önemsiyorsun,sıradan biriyim senin için hatta herhangi bir eşyadan farkım yok."
"Emin ol hayatımda en değer verdiğim insandın."
"-Dın derken?"
"Geçmiş zamanda."
"O zaman git Kanat."
"Susar mısın lütfen,gitmeyeceğimi biliyorsun."

Ekimin elinden aldığı sargı bezinden önce dolaptan tendürdiyot almıştı,Ekimin önüne diz çöküp dizine baktığında yüzünü buruşturup pamuğa tendürdiyot dökmüştü..

"Biraz canın yanabilir,istersen elimi sıkabilirsin."

Ekimin elini tutmuştu,Ekim anlamayarak bakarken dizinde hissettiği acıyla Kanatın elini sıkmıştı,Kanat sakinleştirmek istercesine naif bir ses tonu ile konuştu..

"Tamam birtanem geçti güzelim."

Bandajı dizine sardıktan sonra malzemeleri dolaba bırakıp kapıyı açıp çıkmak için adımın atmıştı ki Ekimin sesiyle durdu..

"Bu kadar mı yani?"
"Ne bu kadar mı?"
"Canımın yandığı zaman mı yanıma geleceksin sadece?"

Kanat açtığı kapıyı kapatıp ayakta olan Ekime yaklaşmaya başladı,Ekimin adımları geriye doğru giderken Kanat elini arkaya koyup Ekimin sırtının duvara çarpmasına engel olmuştu..

"Her zaman yaralarını tedavi edecek bir Kanat olamaz yanında Ekim."
"Bir bir veda mı?"
"Aklım istese de kalbim sana veda edemez,ben sana veda edemem."

●EKKAN● ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin