36.BÖLÜM: "FİNAL"

291 24 29
                                    

Bölüm Şarkısı: Mabel Matiz/Sarmaşık

~Her şeye rağmen İyi Ki Siz ●EKKAN●ONE SHOTS Ailesi❤~

~

Genç kız elini saçlarına attığında eline gelen saç tellerine bakıyordu gözleri dolu bir şekilde,sevdiği adam çok seviyorken saçlarının geldiği hale çok üzülüyordu..

Bu geçen senelerde çok şey değişmişti,genç kız ve adam evlenecekleri zaman kız ölecek olduğunu öğrenmiş bir kez daha yaşarken ölmüştü,insan iki şekilde ölürdü,bir defa ruhu bedeninden ayrıldığında ölürdü,bir defa da yaşarken,nefes alamazken ölürdü,peki genç kız hangisini yaşıyordu şuan?

Terk etmek zorunda kalmıştı sevdiğini hemde en mutlu günlerinde,o günden beri evden çıkmıyor,hiçbirşey yiyip içmiyor,uyumuyordu,arkadaşları da evinin kapısına geliyor ama iyiyim dediğinde eve girmek istiyorlardı,genç kız kovuyordu herkesi..

Genç adam ise en mutlu gününde terk edilmenin acısını daha tam yaşayamazken bir de sevdiğinin hasta olduğunu öğrenmiş o da ikinci defa ölüyordu,sevdiğinin ölecek kadar hasta olduğunu kabullenememiş olacaktı ki onu görmeye bile dayanamıyordu..

O gün cesaretini toplamış,sevdiğinin yanına gelmiş ama kız her zamanki gibi kapıyı açmayınca adam kapıyı kırmıştı,sevdiği gördüğü an gözlerinde ki yaşlar akmaya başlamıştı çok zor tutuyordu kendini,sevdiği onu güçlü görmeliydi ki o da güçlü olurdu belki.

"S-senin ne işin var burda?"
"NE DEMEK NE İŞİN VAR,SEN NE YAPTIĞININ FARKINDA MISIN,KAÇ AY GEÇTİ ÜZERİNDEN BENİ TERK ETTİĞİN NİKAHIN,BEN SÖYLİYEYİM 1 AY 19 GÜN 26 SAAT GEÇTİ EKİM,DÜŞÜNMEKTEN KAFAYI YEDİM NERDE HATA YAPTIM DİYE DELİRDİM EKİM YA DELİRDİM,VE SENİN SÖYLEMEN GEREKEN BİRŞEYİ BEN BAŞKASINDAN ÖĞRENİYORUM YA,BU KADAR MI DEĞERSİZİM SENİN İÇİN,EN AZINDAN BİR AÇIKLAMAYI HAK EDİYORDUM AMA SEN BUNA BİLE GEREK DUYMADIN,KONUŞSANA EKİM."
"Ne söyliyeyim?"
"KAFAYI YİYECEĞİM YA ANLAT EKİM,ANLAT Kİ SANA HAK VEREYİM İÇİMDE SANA DAİR OLAN UMUDUM SÖNMEDEN ANLAT."

"Nişanlandığımız günden birkaç gün sonra baş dönmem oldu o gün aşırı fazla,sonra mide bulantıları başladı,en son da saçlarım dökülmeye başladı,doktora gittim en fazla birkaç ayın var dedi,BEN SANA BUNU NASIL SÖYLEYEYİM,O KADAR GÜZEL HAYALLER KURMUŞTUN Kİ BİZİM İÇİN,ÇOK GÜZEL BİR DÜNYA YARATMIŞTIN,BEN O DÜNYAYA KIYIP NASIL SÖYLEYEYİM,BEN SANA BUNU NASIL YAPAYIM"
"SÖYLEYECEKTİN EKİM,NE OLURSA OLSUN HAKKIM VARDI BİLMEYE,SENİN YANINDA OLMAYA HAKKIM VARDI,SENİ SEVMEK BENİM İÇİN EŞİ BENZERİ OLMAYAN BİRŞEY,SANA DOKUNMAK GÖKYÜZÜNE DOKUNMAK GİBİ,SANA BAKMAK EN GÜZEL MANZARAYA BAKMAK GİBİ,SENİ ÖPMEK EŞİ BENZERİ OLMAYAN BİRŞEY.."
"YA GÖRMÜYOR MUSUN NE HALDE OLDUĞUMU,KENDİMLE BERABER SENİ DE YAKAMAZDIM KANAT.."
"NEDEN,NEDEN EKİM,BİZ BİRBİRİMİZE SÖZ VERMEDİK Mİ HER NE OLURSA OLSUN,YANSAK DA,KÜL DE OLSAK BİRLİKTE OLACAĞIZ DİYE NEDEN İZİN VERMİYORSUN YANINDA OLMAMA."
"Çünkü gidiyorum.".

"NE."
"Duydun işte gidiyorum,daha fazla kalamam,beni buraya bağlayan birşey yok artık."
"Dünden bugüne ne kadar çok değişmiş ya böyle,bu kadar kolay mı senin için?"
"İnan bana hiç kolay değil ama bana acımanı istemiyorum Kanat,bana hasta gibi bakmanı istemiyorum,KARŞINDA ÖLMEK İSTEMİYORUM.."

~

Oldukça güzel bir genç kız olan Daphe, kendisini tanrıça Gaia'ya adamıştır ve erkeklerden kalarak bakire bir yaşamı tercih eder. Tanrı Apollon ise kızın güzelliğine aşık olur. Ancak ne yaparsa yapsın onu aşkına karşılık vermeye razı edemez; kıza zorla sahip olmayı kafasına koyar. Yine bir gün onu kovalarken tam kızı yakalayacağı anda Daphne babası ırmak tanrısı olan Peneus'a yalvarıp kendisini kurtarmasını ister. Tam o sırada babası tarafından defne ağacına dönüştürülür...

Bir inanışa göre kırmızı ip iki insanın bileğine bağlanmışsa o ip,kopsa da birbirine de dolansa asla kopmazmış,çünkü o ip iki insanın da hayatları boyunca birbirlerine olan aşklarını simgelermiş..

Boynundaki hayat ağacı kolyesine baktı genç kız,sevdiği bunu ona lisede verirken

"Sen benim bu hayatta yanında rahat nefes alabildiğim tek insansın."

Demişti üstelik,komidinin üstündeki sevdiği ile olan fotoğrafını alıp bavuluna koymuştu,son defa buluşmak için mesaj atmıştı sevdiği..

Odasına son kez bakıp çıkmıştı evinden,büyüdüğü mahalleye,geçtiği sokaklara herkese son kez bakmıştı,çok şey yaşamıştı bu şehirde,büyümüş,yaralanmış,hatta çoğu kez de düşmüştü ama her seferinde yeniden ayağa kalkması gerektiğini kafasına vura vura öğretmişti hayat..

Adam kızı kaçırdığı lunaparka gelmişti bir kez daha,seneler önce canını burda her zamankinden daha fazla yakmıştı sevdiğinin,elindeki papatyalara bakıyordu bir yandan da,kolundaki saate baktığında sevdiğinin geciktiğini gördü..

Adam kalbinde kalan onca hatıra,aklında olan sevdiğinin yüzü,burnunda olan sevdiğinin kokusu ile bekliyordu..

BÖLÜM SONU

Son defa ben geldimm diyorum Canlarım,umarım iyisinizdir,son defa #EkKan kitabı okuyucularına hitap ediyorum,inanın benim içinde hiç kolay değildi,bu kararı vermek,final bölümünü yazmak kolay olmadı,belki kızacaksınız 'Neden böyle bir final bölümü' diye ama hiç unutmayacağınız bir final olsun istedim,umarım son kez de olsa yüzünüzde bir tebessüm olmuştur..

Ekim'in Kanatın yanına gelip gelmemesini sizin hayal gücünüze bıraktım,böylesi benim için daha değerli oldu,siz hayal edin ve öyle olsun istedim..

Bu kitap bana çok şey kattı en başta da sizin gibi çok güzel okuyucular.. Çok güzel insanlar tanıdım ve tanımaya da devam ediyorum,kendimi çok şanslı hissediyorum bu kitabı yazdığım ve sizin gibi güzel kalpli onlarca insan ile iletişim kurduğum için..

Her birinizi çok seviyorum Canlarım,her birinizin güzel kalplerinize teşekkürlerimi sunuyorum,yanımda oldunuz,bana destek olduğununuz,kitabı okuduğunuz için hepinize sonsuz teşekkürler..

Başka evrenlerde görüşmek üzere,kendinize iyi bakın🎀❤

●EKKAN● ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin