Bölüm Şarkısı: Madrigal>>>Dip
Pov:(Kanat'ın Ekimi öptüğü orman sahnesi ve sonrası)
Ekim'den;
Dudaklarımda hissettiğim sıcak dudaklar ile gözlerim benden habersiz çoktan kapanmıştı,Kanat üst dudağımı emerken ben şaşkınlıktan birşey yapamıyordum,en sonunda kendime gelip onu itmiştim..
"Ne yaptığını sanıyorsun sen ya?"
"Hadi itiraf et"
"Neyi?"
"Bana istediğin kadar saldır,ama kendine yalan söylemeyi bırak artık,farkında değil misin,şuan seni kendinle yüzleştiriyorum"
"Saçma sapan konuşuyorsun"
"Kapılmaya başladın bana"
"Haha,kapılmak?"
"O yüzden bu kadar sinirlendin,bana değil aslında kendine,bana karşı birşeyler hissettiğini fark etmen seni rahatsız etti,hadi Kahraman Kız itiraf et,yörüngeme girdin bir kere.."
"Sen o saçma sapan hayal dünyanda kendi kendine takıl,ben gidiyorum.."Arkama bile bakmadan yürürken elim ister istemez dudaklarıma gidiyordu,ardından gülümseyerek yola çıktım hâlâ çok üşüyordum ve böyle giderse hasta olacaktım.. Aniden önüme Aziz çıkmıştı..
"Aziz,senin ne işin var burda?"
"Seni merak ettim daha iyi misin?"
"İyiyim,saol"Ona arkamı dönüp yürümeye başladığımda arkamdan geldiğini hissediyordum..
"Böyle yürürsen üçüncü derse ancak yetişiriz,ve sen yaklaşık 11 saat 43 dakika sonra zatürre olup bayılabilirsin."
"Gerçekten bunu hesapladın mı?"Bana cevap vermeyerek eliyle parmak şıklattı,ardından son model bir araba yanımızda belirmişti.. Eliyle binmem için işaret etti..
"Hadi ama Ekim,ısrar etme hasta olmanı istemem"
Çaresizce arabaya binmiştim,Aziz garip bir çocuktu,okula gördüğüm kadarıyla kimseyle konuşmaz,yalnız takılırdı ama şimdi beni takip etmesi ve arabaya binmemi istemesi tuhaf olmuştu,eve geldiğimde arabadan inip teşekkür etmiştim..
Yüzümün yandığını hissediyordum,sanırım ateşim vardı,eve gidip soğuk bir duş alırken ellerim sürekli dudaklarıma gidiyor,buna engel olamıyordum,duştan çıkıp üstümü giyinip yatağıma yatmıştım,yarın güzel bir gün olacak diye yine kendimi avuttum belkide..
~
Sabah şiddetli bir baş ağrısıyla uyandım,boğazlarımdaki hissettiğim acı ile yüzümü buruşturup ayağa kalktım,aynada kendime baktığımda yüzümün solgun olduğunu gördüm,dolapta asılı olan formamı alıp giyindim,yüzümün böyle görünmesini istemediğim için fondöten,rimel ve allık sürmüştüm,azıcık da olsa renk gelmişti yüzüme..
Odamdan çıktığımda masada hazır kahvaltıyı gördüm,ama canım hiçbirşey istemiyordu,ayakkabılarımı giyip kendimi sokağa attım,okulun başlama saatine daha çok vardı,ayaklarım beni sahile getirmişti,bir banka oturup denizi izlemeye başladım..
Yanımda olan hareketlilik ile Kanat'ı gördüm,bu çocuk benden ne istiyordu?
"Ne işin var senin burda?"
"Senin sesine noldu?"
"Sevgilin sayesinde sesim kısılmış,ee soruma cevap alamadım?"
"Hava almaya geldim"
"Koskoca İstanbul'da gidecek başka sahil mi bulamadın?"
"Tapulu malın değil Kahraman Kız,sen niye okula geliyorsun ki,dinlen işte"
"Ben ne yapacağımı senden öğrenecek değilim Kanat Bey,sana iyi hava almalar.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanfictionDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}