31.BÖLÜM: "Baba Olmak"

892 55 90
                                    

Bölüm Şarkısı:Tarkan/Beni Çok Sev

~İstek Bölümdür~ QuuenMe

~

Midesinde hissettiği yoğun baskı ile gözlerini açar açmaz lavoboda bulmuştu kendini Ekim,midesini boşalttıktan sonra yüzüne soğuk bir su vurmuş,aynada kendine baktığında yüzünün renginin solduğunu fark etti,birkaç günden beri baş dönmesi,mide bulantısı gibi şikayetleri verdi,ve canı sürekli birşey çekiyordu..

Geçen gün turşu istemişti,normalde pek sevdiği birşey değildi ama bir anda canı çekmişti,Kanat şaşırsa da birşey söylemiyordu,karısı herşeyden önemliydi onun için..

Üniversite biteli,mesleklerini ellerine alalı 1 seneye yakın olacaktı,Kanat ve Ekim de 4 ay önce rüya gibi bir düğün ile evlenmişlerdi,lisedeki grupları hâlâ devam ediyordu,herkes çok mutluydu..

Ekim lavobodan çıktığında kapıda onu bekleyen sevgilisini görünce tebessüm etmiş,Kanat hemen Ekimi kendine çekip sarılmıştı,meraklı bir ses tonu ile sormuştu...

"Hâlâ aynı mı?"
"Evet."
"Ekim bak olmaz böyle hastaneye gidelim belki ilaç falan verirler.".
"Tamam bak söz veriyorum bir daha olursa gideceğim,hem hadi acıktım ben pankek yapar mısın bana?"

Kanatın endişeli yüzü gülümsemişti,elini Ekimin beline koyup yanağından öpmüştü..

"Başımın belası tamam yaparım."
"Tatlı belası olacak yalnız "
"Her türlü sadece benimsin,o yüzden fark etmiyor güzelim.."

Kahvaltıdan sonra Kanat işlettikleri mekana geçmişti,bir restoran açmışlardı,Ozan ve Aziz ile de ortak olmuşlardı,"Evren" restoranı kısa zamanda çok büyük ilgi görmüştü,onların hikayesinden yola çıkarak ismini koymuşlardı,Ekim ve Kanatın evreni..

Ekim evde canının sıkıldığını anlamıştı bugün seti yoktu,lise de konservatuvar kazanıp oyunculuk eğitimi almıştı,kızların da izin günü olmasını fırsat bilip alışveriş merkezine gitmişlerdi..

Kahve içmek için oturduklarında,Ekim her zamanki kahvesinden vazgeçip farklı söyleyince kızların tuhafına gitmiş,bunu dile getiren Melisa olmuştu..

"Ekim sen her zamankinden istemedin?"
"Evet ne var bunda farklı birşey isteyemez miyim?"
"İstersin tabii de şaşırdık sadece."

Gelen garsonun elinde profiterol görünce anında canı çekmiş hemen garsonu yanına çağırmıştı..

"Bana bol çikolata soslu üç profiterol getirir misin?"

Kızlar şaşkınlıkla bakarken garson onayı alıp gitmişti,Ekimin tatlıyla pek arası yoktu aksine o ekşiyi daha çok severdi,Kızlar şaşırsa da bozuntuya vermedi,yarım saat oturduktan sonra kalktıklarında mağazalarda gezinirken Ekim birden kendini bebek bölümünde bulmuştu..

Ekim elindeki zıbına hayranlıkla bakarken Kızlar gülümseyerek yanına gelmişlerdi..

"Kızlar çok güzel değil mi,şuna bak minicik ya?"
"Öyle de hayırdır Ekimcim?"
"Off bilmiyorum ya bana birşey oluyor son günlerde."
"Ne gibi?"
"Böyle canım sürekli birşeyler çekiyor,başım dönüyor,midem bulanıyor,"
"Bir dakika,gecikmen var mı?"
"Ne gecikmesi?"
"Kızım regl işte."
"E-evet yani 3 hafta gecikti iyi de benimki düzensiz zaten."
"Bir test yapsan iyi olur bence Ekim.."

●EKKAN● ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin