Bölüm Şarkısı: Cem Adrian/Derinlerde
~İstek Bölümdür~xleniahxx
Yazar Anlatımı İle;
Ekim son günlerde fazla zorlu günler geçiriyordu,okuldakiler yetmiyormuş gibi birde hayatına yıllar önce çekip giden babası tekrar hayatına aniden dahil olmuştu.
{Flasback/1 Gün Önce}
Karşısındaki duran adama şaşkınlıkla bakıyordu Ekim,buraya gelmeye cüret edecek kadar utanmıyordu demek ki diye geçirdi içinden..
"Sen hangi cüret ile evimize kadar girebiliyorsun ya,neden geldin bunca sene sonra?"
"Ekim,kızım bir dinle."
"Ben seni dinlemeyi bırakalı çok oldu,ben seni gittiğin gün hayatımdan çıkardım,duydun mu,sen benim için bir ölüden farklı değildin ki,yaşasan da birdi,yaşamasan da,gelsende birşey değişmeyecek,ve geldin ama biz eskisi gibi hiçbir zaman olmayacağız."O sırada Neşe hastaneden gelmiş,evde Tunayı görünce deliye dönmüştü resmen.
"Sen nasıl buraya gelirsin ya,çık,çık dışarıya,evimden defol git"
"Burası senin evin olduğu kadar benimde evim,ben bu evden beş kuruşsuz çıktım size bıraktım."
"Gittin de ne oldu,bir kere arayıp sordun mu,aç mısınız diye,ben kendimi çoktan geçmiştim sen kızını bile düşünmeden bu evi satmaya kalktın ya,nasıl bir şerefsizsin sen."
"Ağzını topla Neşe."
"Toplamıyorum ne oldu,ha ne olacak göstersene?"Tuna aniden belinden çıkardığı silah ile Neşeye bir el ateş etmişti,Ekim şok içinden kalırken dizleri titreyerek yere düşmüş,annesinin nabzına baktığında elini korkarak geriye çekmişti,sinirle ayağa kalkıp babası olacak o adamın üstüne yürüdü..
"SEN NE YAPTIN,NASIL YAPARSIN BUNU,ANNEMİ ÖLDÜRDÜN YA,ANNEMİ ÖLDÜRDÜN."
Hıçkırıklarının arasında nefes alamazken tekrar annesinin baş ucuna çökmüştü,göz yaşları sel olurken,Tuna hiçbirşey olmamışcasına evden öylece çıkıp gitmişti,Ekim saatlerce annesinin başında ağlamıştı.
~
Anahtar sesiyle başını dizlerinden kaldırdı genç kız,babası yalpalayarak eve girmişti,bu halde bile içtiği onun ne kadar karaktersiz olduğunu gösteriyordu Ekime göre.. Ekim kısılmış sesiyle ona tüm gücüyle bağırdı..
"MUTLU MUSUN,BAK ANNEM YOK ARTIK,GÖTÜRDÜLER ONU,YAPMAYIN DEDİM,DİNLEMEDİLER,ALLAH SENİN BELANI VERSİN.."
Bardağı taşıran son damlaydı bu,Tuna elini Ekimin saçlarını daldırıp onu odasına sürüklemiş kapıyı kapatmıştı.
Ekim'in Anlatımı İle Devam;
Hayatta en acı olan şey ne?,şuan babam olacak şerefsiz beni kemer ile dövüyordu,ama hiçbirşey hissetmiyorum,veya hissedemiyorum,annemin artık olmadığına hâlâ inanıyordum,hayattaki tek dayandım şey oydu ama artık o da yok,birkaç dakikanın sonunda canım yanmaya başlamıştı,baktığımda durmuştu,yüzümü sıkıp kulağıma fısıldadı,burnuma gelen alkol kokusu ile ona iğrenerek bakıyordum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanficDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}