Bölüm Şarkısı: Dedublüman/Belki
~Dizinin 14. Bölüm sonundan ilham alınarak yazılmıştır~
{Yazar Bakış Açısı İle}
"Evet bir savaş veriyoruz ama farklı cephelerde."
"Umarım zafer ile ayrılırsın"Genç adam arkasını dönerek hızlı adımlarla ile gözleri dolu bir şekilde ilerliyordu,arabaya bindiğinde gözünden akan yaşları serbest bırakmıştı,karşısındaki kıza baktı uzun uzun,bu onun aşık olduğu kız mıydı?
Ekimin Ateşi öpmesi düşüncesi bile aklını yitirmeye yetiyordu,arabayı çalıştırıp sinirle gaza yüklenmişti,arkasından bakan Ekim oldukça çaresizdi..
Az önce konuştuklarını düşünüyordu,daha geçen gün çekip giden oyken şimdi Kanat idi,yanına Ateşin gelmesini umursamayarak yola bakmaya devam etti..
"Ona bu kadar aşık olduğunu bilmiyordum,neden öyle baktın,beni sevdiğin için öpmeye kalktığını düşünmüyorum."
"Hayır tabii ki,o canlı yayına girseydiniz ikinizde zarar görecektiniz,bak Kanatın ablanın ölmesiyle bir alakası yok,eğer öyle olsaydı ben kendi ellerimle adalete teslim ederdim ki daha önce de yapmışlığım var."
"Ona çok aşık olsan bile mi,seni çok tanımıyorum ama kalbin ile zihninin düğüm olduğunu görebiliyorum,kendine doğruları söylemeyi öğrenmen gerek,yoksa bu düğüm içinde daha da büyür,seni hergün daha da içine hapseder Ekim."Gözyaşlarını silerek arabadan indi Kanat,odasına çıkıp kapıyı kilitlemişti,odasında gözüne kestirdiği ne var ne yoksa döküp,kırmıştı,en son kıracak birşey kalmayınca yatağına oturmuştu.. Aklına dün akşam Ekimi öptüğü an gelmişti..
{Flasback/Dün Gece}
Genç adam yediği tokatla afallamışken Ekimi belinden tutup kendine çekmiş,dudaklarına yapışmıştı,hiç öpmediği bir sertlikte öperken Ekim onu itmeye çalışıyor,ama Kanat daha sıkı tutuyordu,Ekim daha fazla dayanamazken karşılık vermişti,nefessiz kaldıklarında ayrılmışlardı.. Kanat yüzüne tokatı yerken alayla gülmüştü..
"Hangisine inanayım Ekim?"
"Ne?"
"Az önce beni öpen Ekime mi yoksa tokat atana mı inanayım?"
"Hiçbirine inanma Kanat,sen kendi inandığın,güvendiğin,aşık olduğun Ekimi kendi ellerinle öldürdün,bak ben artık çok yoruldum bana yalan söylemende-"
"Asıl ben çok yoruldum Ekim,sürekli sende bana yalan söylüyorsun,buraya neden geldin onu bile söylemiyorsun."
"BEN ARTIK BİLMECE ÇÖZMEKTEN ÇOK YORULDUM."
"ÇÖZME ARTIK O ZAMAN."Ekimin ellerini avcunun içine almış,yavaşça birbilerine yaklaşmışken alınları birbilerine yaslıydı,birkaç dakika sadece nefes alış veriş sesleri vardı,çok özledikleri kokularını içlerine çektiler,Kanat gözleri dolu bir şekilde geri çekildi..
"İzin ver artık Ekim."
"Ben izin veriyorum ama sen her seferinde canımı daha fazla yaktın Kanat, ne zaman sana güvensem ben duvara çarpıyorum ya."
"Benim için durum farklı mı,ben sevmeyi,sevilmeyi seninle öğrendim ama ben benim hayalim kadar güzel olan o dünyayı başım yıktın Ekim,altüst oldum,dünyam altüst oldu,ne kadar sana öfke doluysam o kadar da aşkın var içimde,kendimi sahipsiz biri gibi hissediyorum,sen benim için en özeldin Ekim,ama gidip herşeyi mahvettin sen."
"Ben hiçbirşeyi mahvetmedim,benim amacım sana zarar vermek değildi,ama sen bile isteye benim canımı yaktın,hani altüst oldum diyorsun ya,birtek sen altüst olmadın,bir tek sen darmaduman olmadın Kanat."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanfictionDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}