35.BÖLÜM: "Evlenmek"

284 30 54
                                    

Bölüm Şarkısı: Can Ozan/Kalbimden Tenime

~

Genç kız kendisine gösterilen belki de onuncu bindallıdan içi sıkılmıştı,herkes farklı birşey söylüyor kimse onun fikrini duymuyordu bile,en son herkesten bıkıp etrafa bakınıyorken karşı reyonda asılı olan kırmızı,taşlar ile detaylandırılan,göğüs kısmı kalp kesim olan bindallıya aşık olmuş gibi bakıyordu,görevliyi yanına çağırdı..

En sonunda kızlar yanına gelmişti..

"Ekim bak bu da çok güzel."
"Ya zevksizsin Leyla asıl bu harika."
"Ya asıl bu çok güzel."
"YETER KIZLAR,BEN ALDIM."
"NE."
Aldım işte hadi yeter artık gidelim çok sıkıldım.."

Kanat da takım elbise ve düğün için smokin almaya gelmişti kendine,arkadaşları ile geldiğine bin pişman olmuştu şimdiden..

"Abi baksana bunun rengi çok güzel."
"Bordo smokin mi olur lan gerizekalı,hem Kanata yakışmıyor bordo."
"Ne münasebet bana herşey yakışıyor ayrıca sizene benim damatlığımdan."
"Oğlum bu senin en mutlu günün,bizi yanında görmek istersin diye düşündük."
"Haaa ne demezsin bayılıyordum size."
"Onu bunu bırak da akşam gidiyoruz dimi?"
"Nereye?"
"Nereye olacak oğlum bekarlığa veda yapmaya."
"Ben Ekimi gördüğüm anda bekarlığa veda ettim zaten."

"Yok artık koskoca Kanat Günay'ın başı bağlanıyor zaten şaşkınım hâlâ nasıl oluyor diye,kusura bakma kankacım,bi eğlenceyi çok görme."
"Ozan daha evlenemeden mezara gireceğim o olacak,oğlum Ekim öğrenirse ne yapar biliyor musun,nikah masasında terk eder beni,evlenemeden ölürüm.."

~

"Öyledir öyle
Derdini söyle
Arayıp da bulamazsan
Gönlünü eyle

Arabım Fellahi
Severim vallahi
Çekerim silahı
Vururum vallahi"

Genç kız elindeki tefi sallarken aynı zamanda oynuyordu,gülümseyerek etrafına güzel enerjiler yayıyordu bir yandan da sevdiğiyle beraber bir yuva kurmanın mutluluğunu yaşıyordu,lise bitmiş üniversiteden de mezun olmuşlardı,artık evlenmelerine bir engel yoktu..

Kına nihayet bitmişti herkes evlerine dağılmıştı Kızlar da Ekimlerin evinde pijama partisi yapıyorlardı,bir yandan da konuşuyorlardı..

"Ekim resmen 2 gün sonra evleniyorsun kızım ya."
"Ayyy evet."
"Düşünsene 2 gün sonra akşam burada,yatağında olmayacaksın"
"Çünkü başka işlerle meşgul olacak."
"Melisaaa."
"Nee yalan mı,sanki bilmiyoruz Kanatın baba olma isteğini."
"Kanat dedin aklıma geldi aramadı ya bugün hiç."

Telefonunu alıp sevdiğini aramışken birkaç defa çaldıktan sonra açılmıştı telefon,ama çok yüksek müzik sesi ve konuşma sesleri geliyordu..

"Kanat?"
"Yenge benim Aziz"
"O abin nerde kesin parti yapıyordur."
"Yok yani yapıyoruz ama mekanda değil evde,Ozan çok ısrar etti bir yere gidelim diye abim istemedi"

Ekim tam cevap verecekken arkadan Kanat bağırmıştı..

"EKİİİMMİM,AŞKIMM SENİ ÇOK ÖZLEDİM GELSENE."
"Abii bağırmasana komşular kapıya dizilecek senin yüzünden."
"BANANE LAN EKİM GELENE KADAR SUSMAM,EKİMMMM."
"Yenge herkes bir taraftan bağırıyor,Kızlar senin yanındaysa onları da al gel,bunlar susmaz kolay kolay."

●EKKAN● ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin