Bölüm Şarkısı: Tuğkan>>>>Sen Benim
~İstek Bölümdür~ Whylavina💙
Ekim'den:
Son birkaç gündür hayatım o kadar karmaşıkdıydı ki bana iyi gelen hiçbir şey yoktu,Leyla yürüyordu ama buna bile sevinmeme izin vermemişti,okulda sadece Melisa ve Ozan ile konuşuyor,sadece onlara inanıyordu resmen,bu hergün beni daha da deli ediyordu ama sabretmem lazımdı,ben onun için neleri göze almışken bunları yapması beni çok kırıyordu..
Sabah Bekir ve Ayşe ile buluşup okula gelmiştik,Hazal bir süredir bizde kalıyordu ve çok iyi bir arkadaş olmuştu bana,bahçeye girince arabadan inen Melisa ve Leyla'yı gördük bozuntuya vermemeye çalıştım,biraz sonra Kanat yanıma gelmişti..
"Günaydın Kahraman Kız"
"Günaydın da hayırdır sabah sabah,rüyanda beni mi gördün?"
"Her akşam yatmadan önce seni düşünüyorum,mümkün,şu tarih ödevini yapalım diyecektim.."
"Tamam okul çıkışında gideriz,görüşürüz.."
"Her zaman görüşeceğiz Kahraman Kız"Gülerek sınıfa girdiğimde sırama oturdum,ders başlamıştı,oldum olası Biyoliji dersini sevmezdim,dinleyen de pek kişi yoktu,sıkıcı geçen dersin ardından kantinden bi kahve aldım,bir masaya oturup içmeye başlamıştım ki yanıma bir çocuk oturdu..
Esmer ve uzun boyluydu,birkaç defa rastlamıştım okulda..
"Merhaba,Doruk ben,B şubesindeyim,yalnız oturduğunu görünce yanına gelmek istedim,rahatsız olduysan kalkabilirim."
"Yok rahatsız olmadım,Ekim bende bu arada.."Kibarlık olsun diye uzattığı elini tuttum,tam o an nerden geldiğini bilmediğim Kanat başımda belirdi..
"Ekim noluyor burda?"
"Arkadaş edinmeye çalışıyorum Kanat,ne oldu yine?"
"Yok edinemezsin"
"Sen yine mi benim hayatıma karışıyorsun ya""Sonra görüşürüz Ekim"
"O kadar emin olma"Masadan kalkan Doruk,Kanat'ın bakışlarına maruz kalmıştı ve daha fazla dayanamamıştı,Kanat çocuğun arkasından bittin sen der gibi bir ses tonu ile konuştu,sonra da karşıma geçip kahvemden gülümseyerek bir yudum aldı..
"Napıyorsun acaba?"
"Kahve içiyorum sen?"
"Onu anladım da,neden benim kahvemi içiyorsun"
"Belki böylesi hoşuma gidiyor,nerden biliyorsun"
"Sen her hoşuna gideni yapar mısın.."
"Çoğunlukla evet"
"Ama bu kahveyi ben aldığıma ve içtiğime göre benim oluyor,o yüzden içemezsin"
"Ee şimdi şöyle,ben seni sevdiğim ve istediğim için sende bana ait oluyorsun,dolayısıyla senin olan herşey bana da ait oluyor"
"Sen cidden iyi değilsin ya,bi psikoloğa falan görün bence"
"Gerek yok,benim ilacım tam karşımda"Gözleri ile beni süzerek konuşmuştu,kalbimin bu kadar hızlı çarpması hiç normal değildi,ondan kaçmaya çalıştıkça ona daha da çekiliyor gibi hissediyorum,ders zili çaldığında Kanat ayağa kalkmış,kahve bardağını çöpe attı hiç beklemediğim birşey yapıp beni yanağımdan öpmüştü,konuşmama fırsat vermeden yanımdan çoktan uzaklaşmıştı..
Bu kadarı çok fazlaydı,kalbim yerinden çıkacak gibi çarpıyordu,yanaklarıma ateş basmıştı,ellerimle kendime hava yaparken karşımda Melisa belirdi..
"Yine ne var Melisa?"
"Ben sana bu okula ilk geldiğinde Kanat'dan uzak durman gerektiğini söylemiştim"
"Ben ondan uzak duruyorum zaten,dibime giren kendisi"
"Sen kurnaz bi yalancısın,bilmiyormuş gibi yapma,sen bi insanın sevgilisini elinden alacak pisliğe sahipsin"
"Demek açık konuşuyoruz,tamam,kafan çalışıyor Melisa ama sadece kötülüğe çalışıyor,ama senin o aklın var ya kısa ve bana yetmez,Kanat'ın benim yanıma kendi geldiğini biliyor ve bunu hazmedemiyorsun,kendine yediremiyorsun,sen Kanat'ı düşüneceğine olayları algılayabilecek kabiliyette olmak için çaba göster bence.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanfictionDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}