27.BÖLÜM: "Mutlu Olmak" Part2

781 57 82
                                    

Bölüm Şarkısı: Elvis Presley/If Can Dream

~26. Bölümün Devamı Niteliğindedir~

Yazar'dan:

2.5 SENE SONRA;

Kızının mırıltıları ile açmıştı gözlerini Kanat,saate baktığında gece 04.40 idi,yavaşça yataktan kalkarak Ekimin yanındaki beşiği doğru gelmiş,gözleri açık olan Denizi görünce gülmüştü,Deniz de ona gülümseyerek baktığında minik kız ellerini uzatmış,açıp kapatmaya başlamıştı minik parmaklarını,bu beni al demekti,Kanat dikkatlice kızını beşiğinden almıştı..

Deniz hemen babasının göğsüne kıvrılırken Kanat kızının saçlarını koklayarak öpmüştü,Deniz annesini görünce mırıltılar çıkarmaya başlamıştı,Kanat üzerine battaniyesini örtüp çıkmıştı odadan..

"Babacığım annen çok fazla yoruluyor son günlerde,acıktın belli ki dolapta sütün vardır illaki anne bırakıyor."

Dolaptaki sütü alıp ısırıp minik kızına içermeye başlamıştı,6 aylık olduğu için içebiliyordu,salondaki koltuğa oturup biberonu ağzına vermişti,minik Deniz iştahla içerken Kanat gülümseyerek onu izliyordu,Deniz tip olarak birebir Ekime benziyordu,sadece dudakları ve saç rengini Kanattan almıştı..

Kızı olduğundan beri çok değişmişti Kanat,Denize olan düşkünlüğünü bazen Ekim bile kıskanıyordu,süt bitince Kanat biberonu önündeki sehpaya bırakmıştı,kızını omzuna yaslayıp sırtını sıvazlarken gazını çıkarmaya başlamıştı..

Yavaş yavaş kızının sırtında daireler çizerken saçlarını okşayıp öpüyordu,biraz sonra gazı çıktığında kızını kucağına oturtmuş,ellerini tutmuştu,Deniz ona gülümsüyordu..

"Karnın doydu gazın da çıktı gülersin tabii,bi gözlere bakılırsa uyku yok yine."

Deniz gülümseyerek babasına bakıyorken Kanat kızının güzelliğine bakıyordu,çok tatlı bir bebekti Deniz,gören herkes heves ediyordu resmen,aynı zamanda da çok şanslıydı,Kanat kızını göğsüne yaslayıp onunla en yumuşak ses tonuyla konuşmuşmaya başlamıştı..

"Biraz baba kız konuşalım o zaman Deniz Hanım,senin varlığını öğrendiğim gün ikinci defa en mutlu olduğum gündü,birinci en mutlu olduğum gün annenin bana aşık olduğunu öğrendiğim gündü,annen hamileyken hep onun karnından okşayıp sevdim seni,ama şuan burdasın,benimlesin,hep annene benzemeni istedim,başıma bu dünyada gelebilecek en özel ve güzel şey bir tane daha Ekim olurdu,seni çok seviyorum babacığım.."

Konuşması bitince göğsündeki kızına bakmıştı,uyuduğunu gördüğünde gülümseyerek saçlarından öpmüştü,yavaş adımlar ile odaya girip dikkatli bir şekilde beşeğine yatırmıştı Denizi,kulağına fısıldamıştı..

"İyi geceler güzel kızım.."

Yatağa döndüğünde Ekim bıraktığı gibi uyuyordu,tebessüm edip yanına girdiğinde Ekim hissetmiş hemen Kanatın göğsüne sığınırken Kanat da Ekime sarılmıştı..

~

Sabah kızının sesiyle açmıştı gözlerini Ekim,belinde olan Kanatın elini gülümseyerek kenara almış,yataktan kalkmıştı,gülümseyerek kızını kucağına almıştı..

●EKKAN● ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin