Bölüm Şarkısı: Mavi Gri/Altüst Olmuşum
~
Yazar Bakış Açısı;
"Unutma Ekim,nefretim de aşkım kadar güçlüdür,şimdi korkma sırası sende.."
Aklında olan sorular,soruların içinde genç kız nereye gittiğini bilmeden yürümeye devam ediyordu..Gözlerinden akan yaşları hissetmiyordu bile,bahçede ruhsuz bir şekilde giderken bir sesin adını söylemesiyle ona dönmüştü,bu Ozandı,ona döndüğümde arkasında Melisa ve Kanat oturuyordu..
"Ekim."
Genç kız ne oldu dermişcesine Ozana dönmüştü,konuşmasını bekliyorken hiç ummadığı bir soruyla karşılaştı..
"İyi misin?"
Ozan merak ediyormuş gibi sormuştu Ekime,bu soruyla Kanatın kaşları çatılmıştı ama bozuntuya vermedi,Ekim zoraki gülümseyerek cevap vermişti..
"İyiyim,saol düşündüğün için."
Ozanda karşılık olarak gülümsemişti,Ekime pek samimi gelmese de yine de hoşuna gitmişti sorması,o sırada başına giren ağrıyla sendelemiş,Ozan hemen kollarından tutmuştu..
"Şşşş Ekim,Ekim iyi misin,gel otur."
Ekimi Kanat ve Melisanın oturduğu bankın yanında olan banka oturtturdu,Ekim başını tutarak gözlerini açmıştı,Ozanın gözlerindeki endişeyi görmüştü ama neden böyleydi..
"Teşekkür ederim ama anlamakta zorlanıyorum,benimle niye ilgileniyorsun."
"Sana o kadar kötülük yapmama rağmen evlatlık olduğumu bildiğin halde bunu kimseye söylemedin,başka biri olsa tüm okula yaymıştı ama sen bunu bilerek,sana yaptığım zorbalığa rağmen yüzüme vurmadın bunu."Ekim gülümseyerek ona bakıyordu,bugün iyi birşeyler duymaya gerçekten ihtiyacı olduğunu anlamıştı,sonradan aklına Kanatın söyledikleri gelmiş olacaktı ki gözleri doldu,Ozan bunu fark etmişti..
"Ekim,ne oldu bilmiyorum ama,bana anlatabilirsin aramızda kalır,söz veriyorum."
Göz kırpmıştı Ekime,Ekim gülümseyerek başını sallamıştı henüz olanları daha hazmedememişti,birine anlatması için kendinin bu olayı atlatması gerekiyordu..
"Saol Ozan ama şuan değil,belki daha sonra anlatırım."
Koluna dokunduğunda tebessüm etmişti,gözleri Kanatı bulduğunda tekrar gözleri dolmuşken Kanat gözlerini Ekimden ayırmıştı,Ekim okuldan çıkarken Melisa anlam veremeyerek Ozana dönmüştü..
"Hayırdır Ozan,bugün iyi olma günün falan mı?"
"Diyelim ki öyle Melisa,bunun senin ilgini çekeceğini düşünmüyorum,sen seni sevmeyen birinin yanında durmaya devam et."Diyerek uzaklaştığında Melisa şaşırmıştı,Ozandan böyle bir çıkış asla beklemiyordu,Kanat ise hiçbir şey yapmıyor gözlerini bir yere sabitlenmiş ordan ayırmıyordu..
~
Genç kız derin bir nefes alarak gözlerini açmıştı,oturduğu banka Kanat ile ne çok anıları vardı,burda ilk defa birlikte hayal kurmuşlar,birbilerinin en saf ve doğal hallerini birbilerine göstermişlerdi,o anlara geri dönmeyi çok isterdi Ekim..
Gözlerini tekrar kapattığında Kanat ile olan bütün anıları gelmişti aklına,aşkla büyümüştü ikiside,savaşmayı bırakmışken şimdi bu savaş daha da alevlenmişti şimdi,Kanatın sabahki cümleleri beyninden çıkmıyordu bu kadar çabuk aşkı nefrete nasıl dönüşebilirdi,belki de bu gerçek bir aşk değildir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanfictionDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}