Bölüm Şarkısı: Emircan İğrek/Facia
(Olaysız ve musmutlu bir gün düşleyerek başladım bu bölüme,iyi okumalar diliyorum🦋)
~
Çalan telefon ile uyanmıştı Ekim,telefonu eline aldığında "Sevgilim" yazısını görünce gülümsemişti,saate baktığında daha çok erkendi böyleydi Kanat,her sabah Ekimi arıyordu..
"Günaydın güzelim"
"Günaydın sevgilim"
"Uyandırdım dimi?"
"Her sabah arıyor,sonra da böyle diyorsun"
"Seni çok özlüyorum ama bir yandan kıyamıyorum,okula geleceksin dimi,çok özledim seni"
"Gelicem tabii ki sevgilim "
"Gel tabii ki,seni çok seviyorum,okulda görüşürüz"
"Görüşürüz sevgilim"Huzurla telefonu kapatmıştı,geçen aylarda çok şey değişmişti,Melisa ve Ekim çok yakın arkadaş olmuş,Ekimden özür dilemişti,üstelik Ozan ile sevgili olmuşlardı,bazı yerlere çift gidiyorlardı,Leyla ise hatasını anlamış ama biraz geç kalmıştı.
Flasback
"Özür dilerim Ekim,sana okula ilk geldiğinde kötü davrandım,gerçek aşkın Ozanda olduğunu senin sayende anladım,beni ister affet ister affetme,sana kalmış,ben yine özür diliyorum,yeniden başlangıç yapmak bence çok iyi olur.."
"Teşekkür ederim Melisa,en azından seninle bir geçmişimiz yokken bunu yaptın,ama Leyla bunu bile yapmadı,yeniden bir başlangıç yapmaya da varım"
"O zaman ben Melisa Gerçek."
"Ekim Güleryüz"
"Bundan sonra en yakın arkadaşım sensin"~
"Çok özür dilerim Ekim,iyi bir psikolojide değildim,sana haksızlık ettim,geçen yılların hatrına beni affet."
"Böyle ağlamak ile olsaydı en çok ağlayan bendim Leyla,inan senden bile daha çok ağlamışımdır,sen benim yanımda değil karşımda oldum,Melisa bile geldi benden özür diledi,ama sen onu yapmaya tenezzül bile etmedin,seni affediyorum ama yakın arkadaş olarak değil,mahallenin herhangi bir kız olarak..Flasback Son
Saçlarına şekil vererek salık bırakmıştı Ekim,Kanat saçlarını toplayınca sevmiyordu,hemen çözüyordu bunu bildiği için bağlamamıştı,evden çıktığında çok sevdiği fırının poğaçasından alıp yürüyerek okula varmıştı,Kanat onu her zaman olduğu gibi okulun bahçesinde arabasına yaslanmış bir şekilde bekliyordu..
Kanat Ekimi gördüğünde gülümseyerek kollarını iki yana açtı,Ekim gülümseyerek sevgilisinin kollarının arasına girmişti,Kanat Ekimi iyice göğsüne bastırıp saçlarından öpmüştü..
"Birtanem böyle olmuyor ya,biz beraber mi yaşasak ben çok özlüyorum seni"
"Düşünürüz de biraz daha bastırırsan kemiklerim kırılacak."
"Ne yapabilirim çok özlüyorum hayır zaten aynı evde eninden sonunda yaşayacağız."
"Allah allah o nerden çıktı?"
"E evleneceğiz de ondan güzelim"
"Kanat daha üniversiteye başlamadık"
"Bu benim sana olan aşkımı azaltmıyor,aksine her gün katlanarak artıyor sana olan aşkım"Gülümseyerek elini sevgilisinin beline atarak okula girdiler,Melisa ve Ozan kantinde oturuyordu,yanlarına işaret edince gittiler..
"Dersten önce bi kahve içelim dedik" Usulca söylemişti Melisa
"İyi yapmışsınız"
"Ekim sen bu Kanata sen yaptın ya dibinden ayrılmıyor?"
"Aşk Melisacım"
"Bizde de aşk var ama böyle değil"
"Sen bilmezsin ben buna Ekim büyüsü diyorum bir nevi"
"Öyle olsun bakalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanfictionDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}