Bölüm Şarkısı: Sıla/Hediye
~İstek Bölümdür~ arzubektas5
~
Ekim her sabahın aksine son zamanlarda mutlu uyanıyordu,son zamanlarda çok iyi bir hayatı vardı,Melisa ondan yaptıkları için özür dilemiş yeni başlangıç yapmaya karar vermişlerdi. Melisa ve Ozan sevgili olmuşlardı,hepsi çok iyi anlaşıyordu..
Bu sabah mide bulantısı ile kendini acele bir şekilde yataktan attı,banyodan çıktığında yüzünde solgunluk fark etti,midemi bozdum demişti kendi kendine,her zamanki gibi formasını giyip parfüm sıkacakken kokusu rahatsız etmişti,parfümü aynanın önüne koyup evden çıkmıştı..
Canı hiçbirşey yemek istemiyordu son zamanlarda,Ekim de anlam veremiyordu,bazen çok yiyor bazen hiç yemiyordu,okula geldiğinde Kanat onu kantinde beklediğine dair mesaj atmıştı..
Kantine geldiğinde Melisa,Ozan ve Kanatın bir sohbet içinde olduklarını gördü,gülümseyerek yanlarına ilerledi..
"Hoşgeldin güzelim"
Sevgilisinin yanağına bir öpücük kondurmuştu,kahve içtiklerini görmüştü..
"Sende ister misin"?
Kanat kahveyi Ekime uzattığında Ekim yüzünü buruşturup eliyle ağzını kapatmış kahveyi geri itmişti..
"Çok kötü kokuyor bu"
"Hayır güzelim,her sabah içtiğin kahve,sen bi solgun gözüküyorsun birşey mi oldu?"
"Bilmiyorum son zamanlarda midem çok kötü"
"Yediğin birşey dokunmuştur kuzum"
"Galiba öyle Melisa."Tekrar sohbet etmeye başladıklarında Ozan lafa dalmıştı..
"Bro hafta sonu kayak merkezine gidiyoruz dimi?"
Kanata baktığında,Kanat Ekime bakmıştı,genç kız dirseğini masaya dayamış uyuyordu..
"Ekim,birtanem."
Aniden uyanmıştı,ne zaman uyuduğunu bile hatırlamıyordu.
"Birşey mi oldu?"
"Sen gece uyudun mu?"
"Evet hatta çok daha erken yattım diyebilirim,en az 8 saat uyumuşumudur,olur olmadık yerlerde uyuyorum bu aralar anlamadım"
"Bir doktora gidelim istersen?"
"Geçmezse gideceğim,sen endişelenme"Öğle arası olduğunda Ekim acıktığını hissetmiş,kantine gitmişti,Melisa Ozan ve Kanat yemek yiyorlardı..
"Şimdi Halit Abi,bana iki çift kaşarlı tost,üç tane kıymalı poğaça,ya da vazgeçtim peynirli olsun,iki tane de büyük boy ayran."
Kanat şaşkınlıkla Ekime bakarken Ekim siparişlerini almış masaya gelmişti bile..
"Güzelim sen peynirli poğaça sevmezsin ki?"
"Evet dimi,ama ne yapayım canım çekiyor.."Kanat şüphelenmeye başlamıştı bile,bunlar hiç normal değildi Ekime göre,aklından geçen şeyin doğru olduğunu düşünmüyordu,ama olabilirdi,geçen ay bir kere de olsa birlikte olmuşlardı..
Bir gün biterken Ekimin ruh hali sürekli değişiyordu,bazen hüzünlü bazen mutlu,çok karışıktı aklı neden böyle olduğunu ise son zamanlarda herşeyin üst üste gelmesine bağlıyordu kendince..
~
Kanat aklındaki düşünceler ile odasına girmiş stresle yatağına oturmuştu,henüz üniversite 2. Sınıftaydı,bu yaşta baba olma düşüncesi onu ürkütüyordu,liseden sonra da Ekim ile ilişkileri devam etmiş aynı üniversiteyi kazanmışlardı,birbirlerine her gün daha da çok aşık oluyorlardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanfictionDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}