26.BÖLÜM: "Mutlu Olmak"

917 60 78
                                    

Bölüm Şarkısı: Tom Odell/Another Love

~İstek Bölümdür~Aylin3883

{Dizinin aksine başlıktan da anlaşıldığı üzere aşk dolu bir bölüm oldu,iyi okumalar canlarım❤}

~

Barışalı birkaç gün olmuştu Ekim ve Kanat için çok daha güzel bir adım olmuştu bu,birbilerine tekrardan ama bu sefer daha da güçlü bir şekilde bağlanmışlardı,bugün ise hep beraber pikniğe gitmek istemişlerdi..

Yatağından sevgilisinin günaydın mesajı eşliğinde uyanan Ekim gülümseyerek yatağından kalkmış,üstüne spor birşeyler giymişti,dün akşam yaptığı kakaolu keki de bir kaba yerleştirmiş,odasına geri dönüp saçlarını taramış ama toplamamıştı..

Toplasa bile Kanat anında açıyordu Ekimin saçlarını açık daha çok seviyordu,boynundan hiç çıkarmadığı sonsuzluk kolyesine bakıp gülmüşken telefonuna gelen mesaj ile aşağıya inmişti..

Arabasının önüne yaslanmış onu bekleyen sevgilisini görünce gülümsemişti,Kanat Ekimi gördüğünde anında gözleri parlarken kollarını açmıştı,Ekim kollarının arasına girdiğinde onu sıkıca sarmış saçlarına bir öpücük kondurmuştu..

"Günaydın sevgilim."
"Günüm senin o güzel gülüşün ile aydı güzelim."
"Oo Kanat Bey sabah sabah aşkınız kalbinize sığmıyor bakıyorum da."
"Benim aşkım hiçbir zaman kalbime sığmadı ki,senin varlığın ile dolup taştı kalbimdeki aşk."
"Hmmm öyle diyorsun."
"Öyle diyorum.."

Ekimin ellerini Kanatın boynuna dolamışken Kanatın gözleri dudaklarına kaymıştı,Ekim bunu fark edince etrafa bakmış hızlıca Kanatın dudaklarına bir öpücük kondurup,arabaya binmişti,Kanat buna sırıtıp o da arabaya binmişti.

Arabadan indiklerinde el ele ormanlık alanda arkadaşlarını bulmuşlardı,herkes geldiğinde masayı kurmuşlardı,kahvaltı sırasında herkes gülerken Ekimin gülüşü Kanatı cezbetmeye devam ediyordu,bunu fark eden Ozan Kanata takılmadan edemedi..

"Bro anladık senin sevgilin ama gözlerin ile de kızı yiyemezsin ya."
"Sanane oğlum kendi ağzınla diyorsun benim sevgilim sadece benim."

Kanat Ekimi göğsüne bastırıp saçlarından öpmüşken Ekim gülümseyerek Kanatın kulağına fısıldadı..

"Tamam ben sadece seninim."
"Başkasının olmaya niyetin yok diye anlıyorum bundan ve evet sen benimsin sadece benim..."

Ekimin yanağına bir öpücük kondurmuştu,herkes kahvaltısına devam ederken Leyla ve Ekim ortaokuldan bahsederken Ekim hararetli bir şekilde konuşurken Kanat kendi çatalındaki peyniri Ekimin ağzına sokmuştu aniden..

"Ya Kanat ne yapıyorsun konuşuyordum."
"Konuş ama aç kaldın Ekim,fark etmedim sanma hiçbirşey yemedin,zaten zayıfsın birşeyler yemen lazım.."

Ekim gözlerini devirirken Kanat bu seferde ekmeğe sürdüğü balı Ekimin ağzına sokmuştu,Ekim tam konuşacakken Kanat işaret parmağını Ekimin dudaklarına koymuştu..

"Bende seni seviyorum sevgilim.."

Diğerleri bu hallerine gülerken Kanat kendi önüne dönmüştü,kahvaltı yaptıktan sonra ortalığı toplayıp voleybol oynamışlardı..

Ozan başlattığı topu Bekire atmışken,Bekir topu Ayşeye atacakken Ekimin kafasına gelmişti,Ekim sendelerken Kanat hemen yanına gidip elinden tutmuştu..

●EKKAN● ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin