Bölüm Şarkısı: İkilem/Bu Saatten Sonra
~Dizinin 14. Bölüm Fragmanından ilham alınarak yazılmıştır~
~İstek Bölümdür~ zero-95
~
Ekim ile Kanatın arasındaki yarı soğukluk,yarı sıcaklık hâlâ devam ediyordu,yeni çocuk okula geleli bir hafta olmuştu ve her geçen gün Ekime daha da fazla yaklaşıyordu..
Ekim sabah erkenden uyanıp okula geçmişti bile,Hazal ile karşılaşmamıştı,üstüne gitmemişti fazla,babası hapisten yeni çıktığı için onunla zaman geçirmek isteyebilirdi,Kanat ve Hazal asansöre doğru yürürken konuşuyorlardı..
"Bu yeni gelen çocuk Ateş miydi?"
"Eee Hazal?"
"Ekimden hoşlandı gibi geldi bana."
"Kimsenin aşk hayatının çetelesini tutmadığım için ilgilenmiyorum."
"Kanat iyi misin sen,çocuk her geçen gün Ekime daha da fazla yaklaşıyor ve Ekimin sana aşık olduğunu göremeyecek kadar kör olamazsın,ikinize de yazık ediyorsun yapma."Kanatın omzuna dokunup gitmişti,Kanat son günlerde olanları düşünürken geçen günkü Ateş ve Ekimi yan yana depoda gördüğü âna tekrar gitmişti,aklındaki düşünceleri temizleyip asansöre binmişti..
Ekim dolabından kitabını alacağı sırada önünü Ateşin kesmesi ile oflamıştı..
"Hayırdır Ekim,bakıyorum daha yanıma gelmiyorsun?"
"Anlaşmamıza uymadığın için olabilir mi?"Bu sırada Kanat Ekimle konuşmak için onu arıyorken Ateş ile konuştuğunu görünce yumruğunu sıkmış,boynunun kasıldığını hissedince elini boynuna koymuştu. Aynı zamanda dikkat ile dinliyordu..
"Ben doğru olanı yaptım bunun için senden özür dilemeyeceğim."
"O zaman neden yanıma gelip yanında olmamı istiyorsun ,biz seninle bir anlaşma yaptık,Kanata zarar vermemen karşılığında sana yardım edecektim,ama sen beni dinlemeyip ona zarar verdin hem de istediğin herşeyi yapmama rağmen,bak bu zamana kadar sesimi çıkarmadım ama Kanata birşey yaparsan karşında beni bulursun ona göre."Sinirle yürürken içinden Ateşe güvendiği için kendine kızıyordu Ekim,bir el onu temizlik odasına çekmişken Kanat olduğunu gördüğünde tuttuğu nefesini verdi..
"Offf."
"Kahraman Kız,korktun mu?"
"Sence?"
"Sendeki cesaret yine baş gösterdi."
"Ne diyorsun ya."
"Ateşe diyorum,beni sevdiğini söyledin açık açık."
"Ne saçmalıyorsun sen?"
"Tamam öyle demesen bile bana birşey olmasını istemiyorsun kabul et."
"Evet istemiyorum çünkü canımı yaktığın kadar canının yanmasını istiyorum ve bunu Ateş değil ben yapmak istiyorum,çünkü benim canımı senden fazla kimse yakamazdı."Kanatın söyleyeceği şeye fırsat vermeden odanın kapısını çarpıp çıkmıştı,Kanat anlamıştı Ekimin kendisine aşık olduğunu,bunu bilmek ona olan sinirini azaltmıştı..
~
Kanatın Ekime olan özlemi öfkesinden ağır basmış,soluğu Ekimin evinde almıştı,ağacın arkasından Ekimi izliyordu,Ekim oflayarak elini saçlarına atmıştı,ders çalışmaktan sıkılmış ayağa kalkıp telefonundan bir müzik açmıştı..
Dans etmeye başlayınca Kanat gülümseyerek Ekimi izliyordu,biraz sonra Ekimin yanına Hazal gelmiş,beraber dans etmeye başladıklarında Ekim kahkaha atarken Kanat bu gülüşü ne kadar çok özlediğini bir kez daha anlamıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanficDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}