18.BÖLÜM: "Ekim" Part2

1.1K 72 190
                                    

Bölüm Şarkısı: Melike Şahin/Öpmem Lazım

~16. Bölümün Devamı Niteliğindedir~

~

Aradan geçen onca dakikanın ardından alınları hâlâ birbilerine yaslıydı,birbirlerinin nefeslerini,kokularını içlerine çekiyorlardı,belki yarım saat belki de bir saat öyle kaldıktan sonra Kanat geri çekilerek Ekimin saçlarını okşamaya başlarken aşk dolu bakışları geriye gelmişti..

Ekim Kanatın gözlerinde tekrar o aşkı görünce kendisi de aynı şekilde bakmaya başlamıştı,Kanat gülümseyerek Ekimin kulağına fısıldadı..

"Sence de okulu ekmenin zamanı artık gelmedi mi?"

Ekim gülümseyerek başını sallamıştı,Kanat Ekimin elinden tutup okuldan çıkmış,arabaya bindirmişti,Ekim arabaya binerken herkes onlara şaşkınlıkla bakıyordu,Kanat gülümseyerek şoför koltuğuna geçtiğinde tam gaz çıkmışlardı okuldan..

Tüm okul aşklarının yeniden alevlendiğini görmüştü Melisa ve Ateş bunu kendilerine yedirememişlerdi,o sırada Kanat hem arabayı kullanırken hemde Ekime kaçamak bakışlar atıyordu..

Ekim gülümserken Kanat o an dudaklarına odaklanmıştı,arabayı bir kenara çektiğinde Ekimin soru sormasına fırsat vermeden dudaklarına yapıştığında Ekimin ağzından bir inilti çıkmıştı,Kanat bunu duyunca Ekimi koltuktan kucağına almış daha sert öpmeye başlamıştı..

Ekim Kanatın hızlı öpüşüne karşılık vermeye çalışırken Kanat ellerini Ekimin beline koymuş,Ekim de Kanatın ensesinden tutuyordu,nefesleri tükendiğinde ayrılmışlardı,Ekim nefes nefeseyken sormuştu..

"Bu neydi şimdi?"
"Çok güzel gülüyordun, dayanamadım öptüm,birdaha olsun yine öperim,hep öperim."

Diyip tekrar Ekimin dudaklarını öpmüşken Ekim gülümseyerek koltuğuna geri oturmuş,başını Kanatın omzuna koyarak,eliyle Kanatın omzuna sarılmış,Kanat Ekimin saçlarını bir öpücük kondurup arabayı tekrar çalıştırmıştı..

Ekim huzurla başını sevgilisinin omzuna daha da bastırdığında Kanat gülümsemişti,Ekimi ne kadar çok özlediğini bir kez daha anladı,elini radyoya uzatıp bir şarkı açmıştı..

"Düşerdim yamaçlarından
Sapsarı saçlarından, avuçlarından
Yine de kalkar severdim, gülüşün özeldi
Beni kendinden kurtar"

Son sözler ile gülümserken sevdiği kızın kulağına fısıldadı Kanat..

"Beni kendinden kurtaramadın sevgilim."

Ekim gülümserken Kanatın yanağına bir öpücük kondurmuştu,biraz sonra araba durduğunda Ekim nereye geldiklerine baktığında gözleri dolmuştu,bu o lunaparktı,Kanat bunu fark ettiğinde Ekimin elini öpmüştü..

"Biliyorum bu lunaparkta güzel anıların yok,ama şimdi o kötü anıların yerlerini daha güzel anılar alacak."
"Onca şeyden sonra mı?"
"Evet güzelim,belki ben değil ama sen yaşanan onca şeyden sonra sen kalmayı başarabildin,burda yaptıklarımdan dolayı senden özür dilesem faydası olmayacak ama yine de özür dilerim Ekim,kalbimin acısını senin canını yakarak azalır sandım,biter sandım içimdeki acı,ama senin canını yakarken kendiminki daha çok yaktım."
"Seni çok seviyorum."
"Bende seni çok seviyorum sevgilim."

Ekim gözleri dolu bir şekilde Kanata sarılmışken Kanat hemen karşılık vermiş Ekimin saçlarını öpmüştü,biraz sonra ayrıldıklarında Kanat enerjik bir ses tonu ile konuşmuştu..

●EKKAN● ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin