Bölüm Şarkısı: Yirmi7/Sokak Lambası
~İstek Bölümdür~zero-95
Pov:(Gayenin gelmesi ve sonrasında olanlar)
~
Kanat Ekimi evinden aldıktan sonra beraber okula gelmişlerdi,arabadan indiklerinde Kanat Ekimi belinden çekip kendine yapıştırıp dudaklarına bakmaya başlamıştı..
"Kanat,okuldayız farkında mısın?"
"Evet ama bu seni öpmem için bir engel değil bana göre."Ekimin dudaklarına bir buse kondurduğunde Ekim karşılık vermiş gülümsemişti,Kanat Ekimi alnından öpüp omzuna yatırmış,saçlarını okşuyorken arkadaşları gülerek onları izliyordu.. Bekir gelip Ekimin saçlarından öpmüştü..
"Ekim bakayım sana yüzüne renk geldi kızım resmen."
"Ağlayayım mı Bekir?"
"Aman bak vallahi ya,senin döktüğün gözyaşları Hindistana bir köprü olur."
"Ne kadar gereksiz konuşuyorsun Bekir,sevgilim bence Bekir ile olan arkadaşlığını gözden geçirmen gerek."
"Haha çok güldüm ızgaradaki tavuk Kanat."Kanat sinirlenmiş ve Bekirin başına vurmuştu,Bekir acıyla başını tutarken Ekim gülerek onları izliyordu.. Uzun zaman sonra ilk defa bu kadar mutlu olmuşlardı..
~
Önündeki otele bir adım daha atınca kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyordu,danışmandan anahtarı isteyince sürpriz yapmak istediğini söylemişti sevgilisine,kapıyı yavaşça açtığında koridorda yürürken Gaye kapı sesini duymuş Kanata bir adım daha yaklaşmıştı,Ekimi kenardan görünce Kanatın dudağına yapışmıştı..
Ekim anında bunu görürken elindeki anahtarı yere düşürmüştü,Kanat salisesinde Gayeyi iterken gözleri dolu olan Ekime bakmıştı,Ekim sesi titreyerek konuşmuştu..
"P-pardon rahatsız ettim,ben gelmemiş gibi devam edin."
Boynundaki sonsuzluk kolyesini sertçe kopartmış yere fırlatmış,odadan çıkınca gözyaşlarını serbest bırakmıştı,hızlıca otelden çıkıp eve gitmişti..
Ekimin annesi birkaç günlüğüne şehir dışındayken Ekim için depresyona girmenin tam sırasıydı,Ekim elinde bir kavanoz çikolata ile salonda oturmuş çikolatasını kaşıklarken ağlıyordu,biraz sonra Bekir ve Hazal gelmişti..
"Ekim kızım doğru mu anlattıkların?"
"Şuan ki halim sana ne ifade ediyor Bekir?"
"Lan cidden öpüştüler mi?"
"Bekir hatırlatma bak."
"Kızım bırak şu kavanozu dibine kadar yemişsin zaten,şekerin fırlayacak."
"Ver ya o benim mutluluk hormonum,gerçi o da artık o da beni mutlu etmiyor,inanmıyorum ya gözlerim ile görmeme rağmen hâlâ inanmıyorum."
"Bak ben o Kanatın kanatlarını kırmayacak mıyım görür o.""Ona niye kabahat buluyorsun ki Bekir,hata bende,ona tekrar güvenmem başlı başına bir hataydı,salağım ben salak,aptal Ekim."
Odasına girip baş ucundaki Kanat ile çekilmiş olan fotoğrafını yere fırlatmış,ardından her yeri dağıtmıştı,Hazal zor da olsa Ekimi sakinleştirmişken kızları aramıştı..
Ekim öylece otururken kızlar ise Ekimin gözlerindeki boş bakışlara anlam yüklemeye çalışıyorlardı,Ece,Ceyda,Melisa hepsi oradaydı,Ekimin gözünden düşen bir damla yaş herşeyi açıklıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
●EKKAN● ONE SHOTS
FanficDuy Beni dizisinin çifti Ekim ve Kanat hakkında tek bölümlük olacak şekilde hikayeler.. Başlangıç: {04.08.2022} Bitiş: {29.04.2023}