Kapitola II. BOJ O VLAJKU

51 2 0
                                    

Další den večer

Dnes se konal boj o vlajku a tak se už chystáme ve zbrojírně. Vezmu si své kopí, které se může zmenšit a je z něj taková dýka.

U Diovi pěsti se shromáždil náš tým. Jsou tu děti Athény, Apollóna, Hefaista, Iris, Hypnose, Háda a pár dalších. Annabeth začala říkat plán boje: ,,Hefaistos hlídání vlajky, Apollón stomy šípy, Hypnos a Tyché před potokem, Athéna za potokem, Gabriela, Luis a já jdeme pro vlajku, zbytek odláká pozornost." Všichni se rozběhnou, kam mají. Zazní roh, který zahajuje boj.

Chvíli se sourozenci čekáme ale pak se k nám rozběhne většina Hermova srubu. Jednoho kluka omráčím
a běžím na pomoc sestře Bety proti asi třem Hermésovcům.

Jeden z nich je Antonny. Můj nejlepší kámoš. Není sice syn Herma ale Ailose, jelikož bůh větrů nemá v táboře srub a tak je Tonny ve srubu obchodníků a zlodějů. Já bojuju
s panem Větříkem a Bety s těmi dalšími dvěma. Jednoho omráčila, ale s druhým stále bojuje.

Tonny se na mě vrhne se šavlí. Já jeho útok jen tak tak odrazím. Usměje se na mě svým šibalským úsměvem a vrazí mi další ránu. Ale né šavlí. Větrem. Nenávidím to. Napálil mi to přímo do břicha a já letím tři metry daleko a narazím zády do stromu.

Antonny se už chystá překročit potok, ale já za ním uvidím Luise s červenou vlajkou. Hrne se za ním asi šest nepřátel. Vstanu, doběhnu k Tonnymu a kopnu ho do rozkroku. Ten zaúpí a svalí se na zem.
,,Sorry" zakřičím na něj.
Chytnu od Luise vlajku a přeskočím s ní potok.

Přibehne ke mně Cheirón, vezme si ode mě vlajku a zatroubí na roh a boj končí. Tonny po mně hodí vražedný pohled. Já mu věnuju jeho šibalský úsměv. Kentaur mi předá vlajku se znakem Athény a já jí zapíchnu před můj srub.

Ředitel aktivit v táboře zavelí
do postelí a tak se všichni vydají
do svých srubů.

Další kapitola je na světě.
Dnes trošku kratší ale snad
nevadí, těším se příště.

Vaše Lamma🦙♥️

Polokrevná Kde žijí příběhy. Začni objevovat