,,Jmenuji se Margaret." řekne žena.
Musím se dostat pryč. Je mi jasné že to není lidská bytost, ale nestvůra. Přesto stále sedím na svém místě. Potřebuju se ještě na něco zeptat. ,,Co je tohle za město?" ,,Columbus v Ohiu, zlato." odpoví mi.
Až teď si všimnu, že vedle ní sedí pudlík a vražedně na mě koulí hdědé lehce načervenalé oči. Pomalu vstanu. Vezmu si batoh a vydám se ven z vlaku a ta žena za mnou. V úzké uličce mezi sedadly se mi pod nohama proplete Margaretin pes. Leknu se a upadnu. Pro lidi kolem mě jako bych neexistovala a tak se na nohy musím vyhrabat sama.
Teď už sprintem vyběhnu z vlaku a vlakového nádraží. Ten čokl s tou ženskou za mnou naštěstí nebyli. ,,Konečně." oddychnu si pomohlasně. Jen co zpomalým mí pronásledovatelé se objeví přede mnou. Začnou se měnit. Margaret v harpii a pudlík v pekelného psa.
Pravá ruka se automaticky přiblíží ke kapse a vytáhne z ní dýku z božského bronzu. Zbraň se mi v ruce promění na dlouhé kopí.
Rychle bodnu Margaret do jejího fialového křídla. Ta zaječí což je nejspíš rozkaz pro toho čokla, který se na mne hned vrhl. Pravou ruku mu postavím do cesty. A to byla chyba. Přijde mi, že jsem o tu ruku přišla. Kopí se naštěstí nezlomilo pouze spadlo vedle mě. Levou rukou ho vezmu a přeměním na dýku.
Chce se mi začít brečet. Copak nejsem jenom člověk? Přijde mi, že mi ta ruka odemřela. Bolelo to strašně moc. I přesto se prostě musím vzchopit. Bolestivě kopnu pekelného psa do čumáku. Ten se svalí na záda a zoufale kope nohama. Vztanu a proběhnu kolem pudlíka a Margaret s bolavým křídlem.
Dostanu se do centra Columba. Chvilku si naivně myslím, že za mnou nestvůry nejsou. O pět sekund později se za mnou objeví. Margaretin pekelný pes mě pronásleduje. Přidám do tak už rychlého kroku.
Z hlavní ulice zaběhnu do vedlejší. Mihne mě pár paneláků supermarket a kadeřnictví. A právě u ✂️NŮŽKY SLEČNY CLARKE✂️ pustím svou dýku. Všimnu si toho až po deseti metrech. Zastavím se. Musím se rychle rozhodnout zda poběžím dál nebo se nechám zabít s dýkou v ruce. Volba zněla jasně....SMRT. Vrátím se pro zbraň. Zvednu ji za země a už se s ní chci postavit čtyřnohé pekelné bestii a fialové harpii když se otevřou dveře kadeřnictví a někdo mě vtáhne dovnitř.
Jako vždy začínám omluvou a výmluvou.
1. Před pár týdny se mi bloknul Wattpad
2. Škola, škola a zase ta škola
3. Jsem líné 🐷🐖🐷🐖
Takže se velmi omlouvám že kapitola vyšla takhle pozdě.Navíc i když to tak nevypadá se blížíme ke konci knihy.
Příští část nebude navazovat na příběh, ale bude to speciálek za překonání laťky 350 přečtení. Díky moc🥰
Vaše Lamma🦙❤
ČTEŠ
Polokrevná
Fanfiction⚠️Ještě před tím, než se pustíte do čtení vás chci upozornit, že příběh je starší, tudíž není zrovna nejkvalitnější, ale jelikož je to má prvotina nechci ji smazat. Díky za pochopení.⚠️ 🦉Tábor Polokrevných, nejkrásnější místo na světě. Zvlášť pro...