Probudím se překvapivě ve své posteli. Ve své posteli v Táboře Polokrevných. Překvapí mě to.
Slezu z postele, abych zjistila jak jsem se zde objevila. Z pod ní vytáhnu svůj batoh. Z něj kartáček na zuby a pastu. Zajdu do koupelny, kde se ze sebe pokusím udělat člověka, abych nevyvolávala moc velkou pozornost. Stejně se tomu nevyhnu. V Táboře Polokrevných se vždycky všechno rozkřikne.
Když se po obědě rohodnu, že zajdu za Cheirónem, aby mi vysvětlil jak jsem se dostala do Tábora Polokrevných, řekne mi, že mi to poví Piper Mclean, která mě prý sem přivedla
O hodinu později za mnou skutečně přišla Piper.
,,Ellisabeth???" osloví mě a já odtrhnu pohled od hladiny jezera.
,,Ano???" zeptám se lehce nedočkavě.
,,S Tobiasem Williamsem jsme tě našli mezi hromadou nestvůr. Byla jsi v bez vědomí. A jeden bezhlavec tě chtěl sežrat." zasměje se nervózně dcera Afrodíty. Koutky mi lehce cuknout směrem vzhůru, ale znejistí mě Pipeřina nervozita.,,Dali jsme ti napít z roztoku z namletého rohu jednorožce. Rány se ti sic zacelily, ale neprobouzela ses. Tobias tě chvíli nesl na zádech. Neštěstí jsme pak našli nějakého Římského veterána, který nás odvezl sem." ukončila to Piper.
,,A co Mike?" zeptám se. ,,Věděla jsem, že tohle přijde." pozvdechne si nějakou směsí francouštiny a latiny dcera Afrodíty.
,,Ráda bych ti řekla se nic nestalo, ale není to tak. Nebudu ti říkat podrobnosti, protože to stejně uvidíš ve snech. Mike je po smrti." řekne s těžkým srdcem Piper.
Bezmyšlenkově vyskočím na nohy a zamířím do srubu číslo 6, kde propuknu v pláč.
Po chvilince se ve dveřích objeví moje zrzavá kamarádka, Rachel.
Přisedne si ke mně na zem.
,,Jsem slaboch." pošeptám jí do ramene.,,Nebreč není slabost. Zvášť v takovéhle situaci." pohladí mě Rachel.
Odpoledne
Právě se nacházím na schůzi v hlavní budově, kde na mě všichni divně koukají. Oči mám totiž i po utěšování od Rachel, zarudlé a slzy mi už dávno zaschly na tvářích.
Od dalšího nepříjemného okukování a dalšího propuknutí v pláč mě zachrání až Cheirón, na kterého se všichni včetně mě podívají když začne mluvit.,,Dnes ráno přijeli Piper Mclean, Tobias Williams spolu s Ellisabeth Clarke." na chvilku se odmlčel kentaur. Pohlédne na mě a v očích se mu bleskne soucit. Ano, jednoho člena výpravy za mým přivedením zpět do tábora, vynechal.
Cheirón se nadechne, aby dokončil řeč co začal, ale nestihne ze sebe vydat ani jedinou hlásku.
Všichni se prudce otočí na Rachel, které se z očí a pusy line zelený dým. Začne promlouvat hlasem okákula z Delf:
,,Dva přátelé se vydají na cestu,
syn větrů a chytrá dívka s vinným srdcem,
povedou výpravu k temnému městu.
Bratr moudrosti spolu se svědcem,
zajmou vládce všech.
Chlapec ze sna doplní přátele,
když Kráska Nekráska vezme všem dech
a zničí polobožské čepele."
Vaše Lamma🦙❤
ČTEŠ
Polokrevná
Fanfic⚠️Ještě před tím, než se pustíte do čtení vás chci upozornit, že příběh je starší, tudíž není zrovna nejkvalitnější, ale jelikož je to má prvotina nechci ji smazat. Díky za pochopení.⚠️ 🦉Tábor Polokrevných, nejkrásnější místo na světě. Zvlášť pro...