Kapitola XV. POHODA, PANIKA, CUPCAKE

11 1 0
                                    

Jistě, že k tomu muselo dojít. Proč?! Sakra proč!?
Ano, traktoru došla šťáva.
Sakra, Hefaiste ty do toho stroje zabuduješ automatický řízení, výfuk s řeckým ohněm dokonce i cupcakovač, ale barel s benzinem nebo co se do tohodle stroje dává, na to si nevzpomeneš. Doufám, že se Athéna na něj minimálně naštve když uvidí jak stojím u nějaké random dálnice v na hranici Kalifornie a Nevady s nefunkčim traktorem!!
Klídek buď v poho. říká si jedna půlka mozku a ta druhá: Nejdřív zlom Hefaistovi všechny končetiny, poté ho zahrab do Tartaru, on se stejně za chvíli dostane ven, ale to už budeš mít po týdletý pitomý výpravě, ale už budeš v klidu odpočívat v podsvětí.

No tak nejspíš zbývá jediné, jet stopem. Sakra. To jsem nedělala už asi dva roky. Tak nic no. Vylezu z traktoru. Natáhnu ruku s 👍.

Netuším jak dlouho takhle stojím. Svěsím ruku. Zamířím zpátky k traktoru. Jediné co mě napadne je udělat si cupcake. Jasně proč ne. Mezitím co ho jen tak jím se traktor pohne. Ano slyšíte správně pohne a to nešlapu na žádnej pedál.

Stroj začne couvat. Poté se mu nadzvedne jeho zadní část. Stále couvá. Otočím se za sebe. Přes zadní okénko uvidím kamion, který táhne můj traktor. Sednu si zpět na místo řidiče. V hlavě se mi vybaví nestvůra chrlící dým. Vedle ní se objeví nápis: Kákos.

Díky všem bohům se mi to spojí s jeho latinským názvem Cacus. Byl to lidožravý obr žijící na Sicílii syn Hefaista a gorgony Medúsy. Býval postrachem všeho možného okolí. Porazil ho Herakles při své cestě pro zlatá jablka Hesperidek. Prostě ho uškrtil, pohoda.

Poté se mi vybaví se mi druhá příšera, empúsa.

Konečně mi to dojde proč se mi zrovna tohle ukázalo. V tom kamionu je Kákos a empúsa. Zpanikařím: mám jít za nimi, zůstat nebo vyskočit. Zvolím možnost dvě. Třeba mě přivezou blíže k mému cíli nebo taky ne, že jo.

Bouchnu do řídící desky traktoru a tak zprovozním navigaci. Udělám si cupcake. A tak strávím asi den, ale nemůžu to říct přesně, protože usnu.

Čao, dnešní část je trošku ktatší a lehce odpočinková, ale doufám, že neva.

Už se nám to začíná prozjíždět příští kapitolu už bude boj, takže doufám, že se těšíte.

Vaše Lamma🦙❤

Polokrevná Kde žijí příběhy. Začni objevovat