Uyandığınızda başınızın üstünde garip bir tavan gördüyseniz, farklı bir dünya olması gerekmiyor muydu?
Benim için durum böyle değildi. Uyandığımda kendimi küflü bir motel odasında buldum.
"Uh..."
Sanki kafam yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum. Kalkarken alnımı sıktım. Küf kokulu battaniye ayağıma düştü.
Yani… bir bakalım, memuriyet sınavını bir kez daha geçemediğimi teyit ettikten sonra, sanırım kendi başıma içtikten sonra uyuyakalmışım.
Bu bir şekilde stüdyomdan bir tür motele girdiğim anlamına mı geliyor?
'Aklımı kaybetmiş olmalıyım...'
Kendime küfrederek banyoya gittim. Biraz su boşaltıp görünüşüme bir bakayım dedim. Yine de bakmak zorunda kalmadan sarhoş bir üniversite öğrencisi gibi göründüğümden emindim.
Sonra aynaya baktım ve aniden yere düştüm.
"Öf! …Kahretsin."
Bu inanılmaz duruma refleks olarak küfrederken dişlerimi sıktım.
Titreyen ellerimle saçlarımı düzelttim. Sonra bir kez daha aynaya baktım.
Aynadaki yüz hala tanıdık değildi.
Sıska bir vücuda sahip iyi görünümlü bir çocuk.
…Panik yapmamaya çalışarak nefesimi tuttum. Birdenbire çoktan bıraktığım sigaraları özlemiştim.
"…Ha."
Sesimin bile tuhaf olduğunu ancak o zaman fark ettim.
Dilimi ısırmak istediğimi hissettim.
Burada neler oluyordu?
Bir şekilde kendimi toparlamayı ve bu yabancı cesetle motel odasını aramayı başardım.
Yatakta intihar notuna benzeyen bir not ve boş bir ilaç kutusu buldum. Bu adam aşırı dozda uyku hapı alarak intihara teşebbüs etmiş olmalı.
İntihar notunun içeriğini kabaca okuduktan sonra, nasıl bir yetim olduğu ve ne kadar haksız ve umutsuz hissettiği için okulu bıraktığı hakkındaydı.
Ağzımda acı bir tat vardı. Bedenimi değiştirdikten sonra bile hala yetimmişim gibi görünüyordu.
Ucuz tuvalet masasının üstünde bir cüzdan buldum, içini aradığımda bu cesede ait birkaç fatura ve kimlik kartı buldum.
[Park Moondae 0X1215-3XXXXXX]
“Son satırın sayısı 3…”
Onlar gençti. Boğuk bir sesle kimlik kartındaki fotoğrafa baktım. Daha önce gördüğüm bir yüzün dağınıklığından daha iyi görünüyordu ama yine de kasvetli görünüyordu.
Yine de, kasvetli görünümüne rağmen oldukça genç görünüyordu. Şu anda 23 yaşında olmalı. Daha genç olacağını düşünmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...