Ses eğitmeni yargıç Mudi idi.
Bana cömert bir puan verdi ve ayrıca diğer katılımcılar için birçok güzel söz söyledi. Yani eğitim için de çok güzel sözler vardı.
Ama tabii bu onun kızgın olduğu anlar olmadığı anlamına gelmiyordu.
“Wongil, bu değil… Ha.”
“…”
5. gün üst üste aynı hareketi kaçıran katılımcı sessizce başını eğdi.
Görünüşe bakılırsa suçluluk yerine kızgınlığını gizlemeye çalışıyordu ama bunun bir önemi yoktu.
Önemli olan, iyi bir öğretmen için bile, biri bu kadar çok hata yaparsa, beğendiğini gizlemenin zor olmasıydı.
Ve işte asıl suçlu.
“Moondae, bu kısmı söylemek ister misin?”
"Evet."
Eğitmenin gösterdiği alana doğru yürürken, eşlik bir elektrikli piyano tarafından çalındı. Ön nakaratı eşlik eşliğinde söylemeye başladım.
“Geleceği kayan bir yıldız gibi çiziyorum~”
Eğitmen net ses ve kesin vuruşla başını salladığında, azarlanan katılımcı gergin bir şekilde ayaklarını ovuşturdu.
Evet, bu tema şarkısını en başından bu kadar iyi söylememin sebebi çiçeklikti. (Sanırım çiçeklik, geçmişteki popülaritesinden dolayı şarkıyı zaten bildiği gerçeğine atıfta bulunuyor.)
Şarkıyı zaten bilenler ve bilmeyenler için çıkış noktasının farklı olması kaçınılmazdı.
Demo yerine dinlediğim versiyon bitmiş versiyon olsa da, hatırladıklarımdan yola çıksam sorun olmaz.
Ayrıca sesim bu şarkıya çok yakışıyor. Eğitmen şarkı söyleme şeklimi beğendi çünkü kirli hissettirmedi.
Ve memnun Mudi'yi izlerken hâlâ dedikodu yapanlar da vardı.
“…Bunda gerçekten çok iyi.”
"Evet"
Diğer adamlar, standart bir ileri sınıfta zaten yüksek olmalarına rağmen, sıradan katılımcı tarafından yaratılan beklenti yüzünden acı çekeceklerdi.
Özellikle de güçlü noktaları sadece vokal olan bir katılımcıysalar.
İlk değerlendirmeye göre bu sezon A seviyesinde vokale sahip iki katılımcı vardı. Ve ikisi de C sınıfının altında dans ediyor. Ben dahil herkes zor durumdaydı.
Ve şu anda azarlanan “Choi Wongil” yarışmacısı iki A seviyesinden biriydi.
İşin komik yanı, ateş etmeden önce kimliğimi belirlemeye çalışan ortaokul öğrencisi olduğunu düşündüğüm adam bu. Ama ortaokul öğrencisi değil, lise birinci sınıf öğrencisiydi.
Her neyse, sinirlenmeyi hak etmişti çünkü bilincinin açık olduğu bir yaşta birkaç gündür antrenöründen aynı şeyi duyuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkış Yap Ya Da Öl
Fantasy4. sınıfa memuriyet sınavına hazırlanan bir öğrenci, 3 yıl önce bir anda kendini tanımadığı bir bedende buldu. Hem de gözlerinin önünde bir tehdit gösteren bir durum penceresi! [Salgın!]. [Durum Anormalliği: 'İlk Ya da Ölüm' Meydana Geliyor!] Ani...